Voorstel main page

Ik heb misschien wel een aantrekkelijk/leuk voorstel voor de main page van CO.
Op de meeste sites vind je een soort van nieuws feeder waar toch dagelijks een nieuwtje op te vinden is of iets dergelijks.

Hier op CO staat de nieuws feeder helemaal links onderaan weggemoffeld en komt daar heel af en toe eens iets bij.
Volgens mij kan dit beter en kan het zelfs zo dat er op de main page centraal een grotere news feeder komt.

Vervolgens stellen jullie een paar news editors aan die enkel news kunnen posten en verder geen rechten hebben.
Want bij mijn weten is er toch veel meer elektronica nieuws of weetjes dan jullie hier heel zelden eens neerpoten.

Ik ben dan ook zelf bereid om mij hiertoe te engageren indien zoiets er komt. Het zou CO veel dynamischer maken en aantrekkelijk voor iedereen.

Dat mijn voorstel misschien afgekeurd wordt, kan goed zijn, maar het is een voorstel, een nee kan ik krijgen maar daar zal ik niet wakker van liggen.

Mvg.

en de poll mag ook iets meer UP-TO-DATE worden, deze is er al erg lang

-

inderdaad, voorpagina moderatie is erg belangrijk..

Take a parachute, and jump!

Het is ook maar een idee hé, ik weet zelfs niet eens of het doenbaar is voor zoiets te maken. Maar ik denk dat er genoeg leden zijn die hun inzet willen tonen (inclusief mezelf anders zouk het niet voorstellen)

:)

Ik denk dat er ook maar heel weinig mensen zijn (vaste leden) die via de main page op dit forum komen.

Aan de andere kant is het inderdaad wel een goed idee, als de main page regelmatig ge-updated word zullen mensen er waarschijnlijk ook vaker naar kijken.

Druk- en typfouten voorbehouden.

Het was de beheerders/moderators zelf ook al opgevallen en staat op een van de lijstjes.

Het is in beginsel een goed idee. :)

Ik kom zelfs nooit op de mainpage. Ik heb 'laatste discussies' als startpagina ingesteld:)

Een mainpage mag er in mijn ogen best wel gelikt uitzien. Zoals het nu is, is het alleen maar lappen tekst en dat is niet echt uitnodigend om de site verder te bekijken.

Edit: Bijvoorbeeld een foto van het nieuwtje bij het nieuwtje plaatsen.

[Bericht gewijzigd door WilToyo op vrijdag 3 augustus 2007 00:38:58 (12%)

Maak me niet gek, ik ben al gek.
chuckie

Honourable Member

Hier alvast een newsflash,
Catsemi heeft een nieuwe 7W leddriver op de markt gebracht
de CAT4201.
Verder buitenlands nieuws,
Ook National laat van zich horen met de nieuwe PGA (programmable gain amplifier) LMP8100A.
En morgen uiteraard weer veel regen.

Even serieus, het lijkt mij een goed idee als er op de mainpage nieuws heet van de naald aangaande electronica te zien valt.
Zit er op dit forum misschien ergens een journalist met tinspetters op zijn handen?

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
GJ_

Moderator

Ik denk dat er wel wat voor te zeggen is.

Op de homepagina staat alleen een welkom, de poll en een lijst met updates.

Het zou misschien beter zijn om die updates naar de zijlijn te verhuizen en het nieuws middenop te plaatsen. Voorwaarde is inderdaad dat je een klein legertje nieuwsposters hebt.

Op 3 augustus 2007 08:48:47 schreef GJ_:
Ik denk dat er wel wat voor te zeggen is.

Op de homepagina staat alleen een welkom, de poll en een lijst met updates.

Het zou misschien beter zijn om die updates naar de zijlijn te verhuizen en het nieuws middenop te plaatsen. Voorwaarde is inderdaad dat je een klein legertje nieuwsposters hebt.

En iemand die in staat is zo een systeem te implementeren in de site.

Op 3 augustus 2007 08:48:47 schreef GJ_:
...

In je avatar staat een pet, ik ben al een poosje op zoek naar zoeen, heb jij toevallig enig idee waar ik zo'n pet kan krijgen, met een beetje redelijke kwaliteit

-
GJ_

Moderator

Mattieuke: daar hebben we ons geheime wapen voor: Jeroen, die heeft de hele site zelf gemaakt.

Ganzz: die pet staat in de nieuwe uC van parallax gegraveerd: de propeller. Zelf loop ik niet met zo'n pet.

Hier zijn ze in alle soorten te koop: http://www.propellerheadhats.com/
we willen wel een foto van jou met je propellerhead natuurlijk.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op vrijdag 3 augustus 2007 09:46:45 (10%)

benleentje

Golden Member

Ik vind dit wel een goed idee. Zelf begin ik mijn computer sessie altijd op tweakers.net om daar het nieuws over computer land te lezen. En ga naar CO forum lezen. Het forum van tweakers.net vind ik niet zo leuk gaat alleen maar over computers :p

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.

Op 2 augustus 2007 20:56:06 schreef Mathieuke:
[...]
Hier op CO staat de nieuws feeder helemaal links onderaan weggemoffeld en komt daar heel af en toe eens iets bij.
Volgens mij kan dit beter en kan het zelfs zo dat er op de main page centraal een grotere news feeder komt.
[...]

Was me nog niet opgevallen dat daar nieuws staat...

LED addicted... Fijnmalen en snuiven maar!! :P

@ GJ_ ze leveren niet naar nederland helaas :(

-

@ Nieko, ik wist dat het news daar stond maar het wordt niet veel ge-update.

Ik hoop dat jeroen iets van zichzelf laat horen, maar dat hij nu maar eerst zoals jullie allemaal goed geniet van het mooie weertje ;)

Jeroen

Moderator

Zoals Aart al heeft gezegd hebben we het er met de moderators al over gehad, en er gaan nog wat veranderen aan de startpagina de komende tijd (en hopelijk niet alleen de startpagina) :).