Gefeliciflaps

Van harte met het drie-jarig jubileum !!

Ik heb circuits-online nog niet zo lang geleden ontdekt, maar vindt het een fantastische bron van informatie en wens jullie dus nog vele jaren met de site toe. En natuurlijk bedankt voor zo'n mooie site !!

Proficiat !

bloep....

Bedankt :)

we zijn zeer vereerd een goed lopende site te hebben wat in de laatste tijd toch wat lastig is gebleken (spreek uit ervaring). Dit alles hebben we te danken aan Jeroen Vreuls, ook jij congratz :)

Maar desalniettemin moeten we ook de bezoekers bedanken voor hun bijdrage en bezoeken, zonder jullie is dit alles niet mogelijk geweest.

Jeroen B

IF you can't convince them, then confuse them!
Jeroen

Moderator

Inderdaad, zonder bezoekers is een site ook niet veel waard. Het gaat de laatste tijd steeds beter, en dat hopen we zo te houden.

(ik post m'n rekeningnummer wel nog voor spontane giften >:) :p)

Ik ben het helemaal eens met prutsertje deze site vindt ik het best omdat alles lekker overzichtelijk is en het forum is ook helemaal fantastisch!
GEFELICITEERD IEDREEN :-)

May The Source Be With You

Yep GEfeliciteerd.
Moge we hopen dat er nog meer leden komen :)
En Jeroen V. als je je rekening nummer opgeeft denk ik eerder dat we hem plunderen >:) lol
Maar nog vele jaren (en een grotere account??)

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Gefelicteerd :)

[Bericht gewijzigd door Corné op donderdag 16 mei 2002 20:49:00

erm... joepie :) en datje nog vele mmm eeuhmmm dat de site nog vele jaren oud mag worden :D

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Van mijn kant wil ik jullie bezoekers hierbij ook heel erg bedanken voor de goede ideeen en de leuke reacties die wij elke keer weer mogen ontvangen.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Jeroen

Moderator

En Bastiaan nog bedankt voor het zoeken van de ballonnen :7