Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Heb hier nog zo'n rooz boekje liggen..
Zal het een kopieren.. Staat wel zo'n schema in met een dompelpomp.. heb hem zelf ook ooit eens gebouwd.. erg simpel!
ga naar de wildkamp en haal daar druppelaars en pennen. er zijn verschillende druppelaars op de markt ieder met zijn eigen grote.
zoals al eerder vermeld gebruiken tuinders die techniek ook. en als je veel nodig heb kan je altijd met revaho bellen die is er in thuis.
heb 4 jaar daar gewerkt als monteur en heb km's van dat spul voorbij zien komen.
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Op 26 september 2007 19:28:13 schreef vissie:
ga naar de wildkamp en haal daar druppelaars en pennen. er zijn verschillende druppelaars op de markt ieder met zijn eigen grote.zoals al eerder vermeld gebruiken tuinders die techniek ook. en als je veel nodig heb kan je altijd met revaho bellen die is er in thuis.
heb 4 jaar daar gewerkt als monteur en heb km's van dat spul voorbij zien komen.
Ga naar de Wildkamp en betaal voor veel artikelen 50-100% meer dan de adviesprijs. Peperduur , ik kan ook wel zoveel % korting geven als ik het eerst bij op zet.
hoe noemt zo'n ventieltje dat slechts water doorlaat als de druk hoog genoeg is? Want ik heb bij conrad liggen zoeken maar ik vind er maar geen...