SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Op 16 april 2008 08:53:46 schreef jarrefan:
Ik ga naar de elektroboer en geef 80% van mijn geld uit. Ik houd 8 euro minder over dan de helft van wat ik heb uitgegeven. Hoeveel geld had ik eerst?
Het verbaast me dat nog niemand deze heeft opgelost.
Volgens mij is het 40 euro.
A = uitgegeven, B = totaal
0.5A - 8 = B - A
A = 0.8B
A vervangen door 0.8B
0.4B - 8 = B - 0.8B
0.4B - 8 = 0.2B
0.2B - 8 = 0
B = 40
Over dat horloge: volgens mij geeft ie 6:46AM aan.
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 1 mei 2008 20:46:45 schreef ivar92:
maar dat valsspelen hoe doet jij dat dan?
Je mag geen kruisende lijnen hebben. Er staat nergens dat je niet door de sybooltjes heen mag gaan
gewoon de lijn die je door een symbooltje wilt laten gaan ergens beginnen (op een ander symbooltje of een huisje). Dan richting het symbooltje waar je doorheen wilt. Dan klik je rechts en krijg je zo'n menuutje van flash. Dat negeer je, maar je muist naar de plek waar je weer uit het symbooltje wilt komen. Daar klik je weer links.
offtopic:
Goh, ik dacht toch echt even op een electronicaforum te zitten...
Op 2 mei 2008 10:55:28 schreef roosmcd:
[...]Ik heb hem al gevonden met pen en papier
. Voor je script zal ik alvast verklappen dat het een geheel getal is, geen rare dingen met breuken/wortels/etc.
Nah, vandaag ben ik lui, help me eens?
>Een getal eindigt op het cijfer 2.
>Als deze 2 van de achterkant naar de voorkant van het getal
>wordt verplaatst
>ontstaat er een nieuw getal, dat twee keer zo groot is als
>het oorspronkelijke.
Het oorspronkelijke getal eindigt op 2, het nieuwe getal is twee keer zo groot en eindigt dus op 4. Het oorspronkelijk getal eindigt dus op 42. Maar dan weet je van het nieuwe getal dat er 84 op het einde staat. Etc.. Etc..
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Op 1 mei 2008 21:03:33 schreef turbomax:
welkcijfer of letter hoord bij het vraagteken:1/2 3/4 H/V
H/V 1/2 3/4
H V ?
Een "P"
1 2 3 4 hoedje van, hoedje van, 1,2,3,4, hoedje van papier
Op 2 mei 2008 05:06:41 schreef free_electron:
She sells c-cells bij the seashore .. probeer die maar eens zevn keer na elkaar uit te spreken.
Voor een leuk avondje onder elkaar: probeer snel achter elkaar uit te spreken:
- de koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets
- de knecht snijdt recht en de meid snijdt scheef
- ik mix whiskey met ne whiskeymixer
- moeder snijdt zeven scheve sneetjes brood af
Lachen verzekerd.
- - big bang - -
free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
als ik zeg dat het -40 graden is aan de zuidpool, speelt het dan een rol of het Celcius of Farenheit is ?
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 3 mei 2008 19:36:25 schreef big bang:
- de koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets
- de knecht snijdt recht en de meid snijdt scheef
- ik mix whiskey met ne whiskeymixer
- moeder snijdt zeven scheve sneetjes brood af
Driehonderd draaierige draaiorgeldraaiers draaien draaierig door de draaiorgels driehonderd draaiende draaiorgels.
toelichting voor de mensen die hier draaierig van worden:
het zijn 300 duizelige mensen, draaiorgeldraaier van beroep, die duizelig (draaierig) zijn geworden van de draaiorgels, en die nu bezig zijn spelende (draaiende) draaiorgels om te keren (te draaien).
Op 3 mei 2008 19:37:10 schreef free_electron:
als ik zeg dat het -40 graden is aan de zuidpool, speelt het dan een rol of het Celcius of Farenheit is ?
nee, 'k was toch niet van plan erheen te gaan om het te controleren...
nee, -40F = -40C
Denk het niet, lijkt me allebei een beetje frisjes
Dit topic gaat ondertussen over van alles behalve...