Groter overzicht forum onderwerpen

Veel bezoekers van CO gebruiken voornamelijk het forum schat ik in. Ik in ieder geval wel. Aanvulllend daarop bekijk je schakelingen en raadpleeg je andere info. Mijn suggestie is daarom om een groter overzicht van forum onderwerpen op de homepage te plaatsten. Nu staan er op de homepage maar een stuk of 5 en moet je eerst op "meer" klikken. Ik zou die pagina wel bijna helemaal op de homepage willen hebben. Hoe vinden jullie dit idee?

Jeroen

Moderator

Nou ja, het forum wordt inderdaad veel gebruikt, maar we proberen ook Circuits Online meer te laten zijn dan alleen het forum.
Ik denk zelf dat het een beetje druk wordt om die 25 laatste topics iedere pagina op je scherm te krijgen.

Ik vind het eigenlijk goed zoals het nu is.

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

ik vind het ook veel makkelijker hoor... als ik een tijdje niet geweest ben dan zijn er meestal toch wel in 10 verschillende topics gepost... daarom zou het niet overbodig zijn om tenminste 10 a 15 te doen

dit is in ieder geval mijn mening

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

10 laten zien is wel een goed idee hoor, er zit toch anders een hele wite ruimte langs de pagina.

Hieper de piep!
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Diamon

Golden Member

Euhmmmm, is het geen idee om de gebruiker zelf de keus te laten maken.
Dus in je profiel opgeven hoeveel je er wilt zien.

Ps, weet je wat ook irri is, als je je profiel ingevuld hebt, en je MSN of andere info is niet correct, dan is alles weg en moet je opnieuw de info invuillen.
De knop "vorige" heeft geen zin, dan krijg je dezelfde melding.

jep dat klopt.... dat is ook als je ee nieuw topic begint en je vergeet je onderwerp dan kun je ook niet op ''vorige'' klikken.

Hieper de piep!
Als ik een koe was, mog jij me melken. ;-)

Op di 28-05-2002 19:41:55 schreef SandMan:
en das zeer zwak

hoe bedoel je dat??

Hieper de piep!

Ik vind deze indeling nu goed zoals ie is. Het blijft nu overzichtelijk en als je een tijdje niet geweest bent is het alleen op "meer" klikken en je hebt een lijst met alle recente topics. Dus gewoon houden zoals het is.

Sytse

Euh......

Op di 28-05-2002 20:10:15 schreef sytse:
Ik vind deze indeling nu goed zoals ie is. Het blijft nu overzichtelijk en als je een tijdje niet geweest bent is het alleen op "meer" klikken en je hebt een lijst met alle recente topics. Dus gewoon houden zoals het is.

Sytse

Omdat er veel verschillende topics tegelijk aan het "lopen" zijn, is het ook wel handig dat je als je op meer klikt meer pagina's kunt oproepen.

Jeroen

Moderator

Ik zou wel inderdaad nog kunnen maken dat als je op 'meer...' klikt dat je dan meerdere pagina's krijgt waaruit je kunt kiezen, zodat je dieper de history in kunt.

JAH!!! doe dat! (heb je toch nog wat te updaten aan deze site)

Hieper de piep!

Op di 28-05-2002 20:31:32 schreef Jeroen:
Ik zou wel inderdaad nog kunnen maken dat als je op 'meer...' klikt dat je dan meerdere pagina's krijgt waaruit je kunt kiezen, zodat je dieper de history in kunt.

ja want 't is best lullig als je een topic wilt openen die nèt weg uit "meer" is...

Op di 28-05-2002 20:35:46 schreef Joost:

[...]

ja want 't is best lullig als je een topic wilt openen die nèt weg uit "meer" is...

Er zijn meer manieren om bij een topic te komen dan alleen via "meer" hoor. Gewoon ff onthouden wat de sectie was, en de naam. En anders kun je altijd nog de Search gebruiken.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op di 28-05-2002 20:35:02 schreef Roel:
JAH!!! doe dat! (heb je toch nog wat te updaten aan deze site)

Je zou het misschien niet zeggen, maar aan het forum wordt zeer regelmatig geknutselt. De site verder trouwens ook.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op di 28-05-2002 20:57:19 schreef Bastiaan:

[...]

Je zou het misschien niet zeggen, maar aan het forum wordt zeer regelmatig geknutselt. De site verder trouwens ook.

sorry dat klopt......

ennuh ik heb wel meer dingen te onthouden!!(ik denk dat iedereen wel heeft)

Hieper de piep!

Op di 28-05-2002 20:31:32 schreef Jeroen:
Ik zou wel inderdaad nog kunnen maken dat als je op 'meer...' klikt dat je dan meerdere pagina's krijgt waaruit je kunt kiezen, zodat je dieper de history in kunt.

wanneer komt dit?

Jeroen

Moderator

Was het een beetje vergeten, ook druk met vraag & aanbod en wat andere dingetjes. Maar ik ga nu even kijken wat ik kan maken.

YES, komt dat toch dat vraag en aanbod!
GOED IDEE

Hieper de piep!

Op ma 03-06-2002 19:58:36 schreef Roel:
YES, komt dat toch dat vraag en aanbod!
GOED IDEE

Dat is inderdaad een goed idee

I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone
Diamon

Golden Member

Mja, V&A is idd handig en zeer welkom.
Maar als de knop "Vorige" nu ook gaat werken, is het helemaal top.

D'r is nog 1 irri puntje, gebeurt me regelmatig dat ik in eens opnieuw moet inloggen.
Verloopt je inlog periode na een paar dagen ofzo, of als d'r een kleine update van de site geweest is.

Zal ook eens mijn opmerking geven.
Allereerst ziet de site er perfect verzorgd uit, met een knipoog naar de moderators ;)
Het is helder en overzichtelijk ingedeeld, en ziet er professioneel uit.
Wellicht zou iets in de trant van vraag en aanbod welkom zijn, of bijvoorbeeld een korte cursus over een bepaald item.
Conclusie, Circuits Online is een welkome aanvulling in de electronica hobby en ik denk dat velen het met mij eens zullen zijn.

Sweet Winter Smile

[Bericht gewijzigd door Sweet Winter Smile op dinsdag 4 juni 2002 00:10:30

A long answer is not short!

ik ben het met je eens een pluim voor de moderators

[Bericht gewijzigd door Erik op dinsdag 4 juni 2002 00:35:49

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.