Problemen downloaden datasheets?

eey wurom kan ik de datasheet van de ic's nie meer downloaden. dat ding wil ieder keer een password.

Als ik een koe was, mog jij me melken. ;-)

bij mij werkt het wel goed

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

kan ut zijn omdat ik DAP gebruik???

Als ik een koe was, mog jij me melken. ;-)

ik probeerde net ook dat TDA 2003 datasheetje te downloaden maar dat ging niet ik kon niet op die site komen of zoiets.

Als ik er een paar probeer krijg ik de bootschap
Geen toegang
De site www.circuitsonline.myweb.nl is tot nader order gesloten.

I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone
Jeroen

Moderator

Ik zal hier ter zijner tijd even heen kijken, de Myweb site van ons ligt er inderdaad uit.

[Bericht gewijzigd door Jeroen op donderdag 13 juni 2002 09:27:05

en nog een tip... een keer een paar extra datasheets uploaden is ook nietgek... ik weet wel dat je die op die andere sites kan downloaden maar omdat ik hier zo vaak kom is het wel makkelijk

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Adobe Acrobat Reader installeren, en de datasheetst opslaan via rechtermuisknop opslaan als... en dan via je eigen HD openen in Adobe Acrobat Reader, (dit werkt altijd wel tenzij de datasheet geen pdf is, en broken links uitgesloten dan ;-))

Groetjes Marcel Wey

[Bericht gewijzigd door Marcel Wey op zaterdag 29 juni 2002 14:57:07

"Er staan een stuk of zes snaren vals op mijn gitaar, maar ik weet niet welke…"

Zet naast de Download links ook Mirror sites. Makkelijk mocht er een het niet doen ;)
En Wes leuke signature ;) ff bijstemmen doet wonderen Flagilet fret 7 op de D. Sla een 440 Hz (A) aan. Voor de rest lukt het wel ;) :P:6

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ