ik heb die versterker van deze site gebouwd maar hij geeft alleen maar een tik en geen muziek als ik die erop aansluit ligt dit misschien aan de voeding want toen ik hem aan een computervoeding hing kreeg ik iedere seconde een tik!?!?! toch wel gek niet???? please zeg me wat ik fout heb gedaan.
alvast bedankt
die versterker?? welke van de 5? Ik weet niet hoe goed een computer voeding is afgevlakt maar mischien dat het daar aan ligt..
Laurens
Fuses are your best friends, they even give their life for you...
toen ik hem aan een computervoeding hing kreeg ik iedere seconde een tik
Kan wel... ik heb hier computervoedingen liggen die ook tikken met regelmaat veroorzaken in audioschakelingen.
Zelf gebruik ik nooit computervoedingen omdat ik het ondingen vind om mee te experimenteren.
Kun je beter even 2 batterijen in serie schakelen voor een symetrische voeding. Kijken of het dan wel werkt.
Ik heb hem ook in elkaar gezet, maar hij deed eigenlijk helemaal niets. Ik had een 12 volt bron aangesloten, en uit de box kwam alleen maar een brom die wel leek op 50 herz, volgens mij loopt dan gewoon op 1 of andere manier de stroom gelijk naar de box.
Om kort te gaan; hij deed het bij mij ook niet
Ik heb dat ook wel eens; bij mij slaat mijn voeding dan niet aan om het zo maar te noemen. Ik sluit er dan nog een lamp op aan, hierdoor worden er meer mA's van de voeding gevraagt waardoor deze wel aanslaat. Misschien is dit bij jou ook het geval...
Suc6 Tedde