nieuwe schakelingen

wanneer komt er eens een vernieuwing op deze site van schakelingen en ontwerpen

Jeroen

Moderator

[Overig -> Site feedback]

Zie ook: Het aantal schakelingen stijgt niet meer

Ik zou zeggen: stuur maar eens wat schakelingen!

Op ma 01-07-2002 20:43:53 schreef Jeroen:
[Overig -> Site feedback]

Zie ook: Het aantal schakelingen stijgt niet meer

Ik zou zeggen: stuur maar eens wat schakelingen!

ik heb een paar maanden geleden een stuk of 300 schakelingen gestuurd naar hugo. hij zou er een paar uitkiezen...?? (heeft ie nog niet gedaan)

Hieper de piep!

damn 300 ?
kan je die naar mij sturen :)

May The Source Be With You

Heb ook een schakeling gestuurd naar (ik geloof) Bastiaan, is ook nooit op de site gezet

Op di 02-07-2002 22:02:07 schreef Antoine:
Heb ook een schakeling gestuurd naar (ik geloof) Bastiaan, is ook nooit op de site gezet

mmm? is dat zo. Hoe heette die schakeling?

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Hugo Welther

Moderator

Klopt ik heb een aantal keren beloofd er naar te kijken.
Ik schaam me :D maar heb echt geen tijd gehad.

Ben met twee projecten tegelijk bezig.
Een high-end buizen versterker en een 3GHz frequentieteller.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Ik heb ooit ook nog een schakeling van een donker en licht activerend relais gestuurd !!

? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Op di 02-07-2002 22:36:47 schreef Hugo Welther:
Klopt ik heb een aantal keren beloofd er naar te kijken.
Ik schaam me :D maar heb echt geen tijd gehad.

Ben met twee projecten tegelijk bezig.
Een high-end buizen versterker en een 3GHz frequentieteller.

mijn zelfgebouwde freq teller gaat maar tot 1200mhz
:( maar heeft best veel functies

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Ik heb nog wel een hele zooi schema's met doc-files van VHF/UHF zenders, TV-zenders, UHF/VHF versterkers etc etc.

Wellicht interessant ???

Roland.

Hep maar geen bang... Ooit komt't allemaal goed!

Ik heb eens een schakeling van een "elektrische kaars" met uitleg naar Jeroen Vreuls gestuurd, ik heb geen email terug gehad, is deze niet aangekomen of hebben jullie geen interesse ?

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

Ik weet het ook niet, ik heb ze gemailt, hier een berichtje geplaatst, maar nog geen reactie gehad.

Ja, zo krijgen ze nooit geen nieuwe schakelingen natuurlijk :)

Roland.

Hep maar geen bang... Ooit komt't allemaal goed!

Op di 02-07-2002 23:28:37 schreef Erik:

[...]

mijn zelfgebouwde freq teller gaat maar tot 1200mhz
:( maar heeft best veel functies

Kan iemand mij een schema toesturen van een zelfbouw frequentieteller??? Of weet iemand een site met een schema en uitleg ofzo?

Ik wil er ook wel één gaan bouwen, moet wel tot +/- 450 MHz gaan, wil ook de 70cm kunnen "tellen".

Roland.

Hep maar geen bang... Ooit komt't allemaal goed!
Hugo Welther

Moderator

Zie hier, dat is veel eenvoudiger http://www.aade.com/index.html

Ik heb de FDF4 module van die site besteld en ben nu bezig hier een stand-alone van te maken.

Werkt perfect. Is ook door de VERON een keer getest.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Tja, jammer alleen dat ik geen Visa-card heb :(

Hep maar geen bang... Ooit komt't allemaal goed!

elektrische kaars ?????
heeft iemand hier meer info over

May The Source Be With You

een lampje wat je zogezegd aan kan doen met een lucifer en dan weer uitblazen om hem uit te doen

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Op wo 03-07-2002 18:14:08 schreef Erik:
een lampje wat je zogezegd aan kan doen met een lucifer en dan weer uitblazen om hem uit te doen

kijk inde conrad gids.... volgens mij kost hij daar iets van 20 euro

Hieper de piep!

Ik heb mijn eigen versterker ontworpen en gebouwd. Als er mensen zijn die interesse hebben en ook de MOD's dan wil ik er wel een pakketje van maken, zodat de MOD's het mischien online willen zetten??
Ik heb heb wel gemerkt dat er meer mensen op CO gekomen zijn die graag Audio(gitaar) apratuur willen maken.

En anders heb ik ook nog 4 eigen gitaar effekten gemaakt en een Voice changer.

Dus graag of niet ;)

Groetjes Stefan

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Op di 02-07-2002 22:30:56 schreef Bastiaan:

[...]

mmm? is dat zo. Hoe heette die schakeling?

S/PDIF naar Optical omzetter

Op wo 03-07-2002 18:15:04 schreef Roel:

[...]

kijk inde conrad gids.... volgens mij kost hij daar iets van 20 euro

Het is een andere dan in de conrad, iets realistischer. Er zit een gloeilampje in dat dicht bij een thermistor staat.
Houd je er een lucifer bij, dan wordt de thermistor warm en gaat het gloeilampje aan. Door de warmte van het gloeilampje blijft de thermistor warm en blijft zo branden.
Als je er dan tegen blaast, koelt de thermistor af en gaat hij uit.

[Bericht gewijzigd door Thomas op woensdag 3 juli 2002 18:57:18

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

Op wo 03-07-2002 18:15:04 schreef Roel:

[...]

kijk inde conrad gids.... volgens mij kost hij daar iets van 20 euro

het ging mitchell erom dat hij niet wist wat het was ...

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Jeroen

Moderator

Die elektrische kaars heb ik hier nog, die zal ik binnenkort wel op de site zetten.

Als je dat wil doen heel graag lijkt me wel leuk

May The Source Be With You

Op wo 03-07-2002 18:53:00 schreef Antoine:
S/PDIF naar Optical omzetter

Die heb IK nooit gehad iig.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer