bedankt voor de mooie update !

En wie zegt dat er geen nieuwe schakelingen bijkomen ? bedankt voor deze toevoeging mensen, ook leuk dat er nu een layout bijstaat ! dit zou ik best vaker willen zien (ik weet het, ben een luie hond... :P )

Ook de software download van eagle vindt ik interessant, straks ff mee stoeien ;)

bloep....

Op do 04-07-2002 11:03:22 schreef Prutsertje:
Ook de software download van eagle vindt ik interessant, straks ff mee stoeien ;)

Ikzelf vindt Eagle het beste programma voor layout en schema's. En de autoroute werkt ook super. Je moet in het begin alleen ff wennen aan de werkwijze die je moet uitvoeren voor het plaatsen enz.

De grootste voordelen ervan:
*zeer grote library
*goede autoroute
*simpel banen leggen
*makkelijke interface

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

JOEPIE de moderators luisteren naar ons!!!! als je nou elke week ofzo een nieuwe schakeling upload??

Hieper de piep!

Op do 04-07-2002 14:39:41 schreef Roel:
JOEPIE de moderators luisteren naar ons!!!! als je nou elke week ofzo een nieuwe schakeling upload??

Tuurlijk luisteren wij, alleen er zijn nog meer zaken die wij doen waar jij geen weet van hebt, maar toch belang bij hebt.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer