Prijs tda 2003

Op deze pagina hier staat die versterker met de tda 2003. ik wou ff op conrad.nl kijken wat dat ding precies kost kom ik erachter dat ie €8,95 kost terwijl in de begroting staat dat de hele schakeling slechts €2,90 kost. mijn vraag is: waar hebben jullie dat ding gehaalt???????

Jeroen

Moderator

[move naar Site feedback]

Heb nu even de catalogus niet bij de hand, maar ik weet zeker dat ie vroeger goedkoper was, 8 is veel voor zo'n dingetje. Ik dacht dat ie vroeger iets van 1 kostte ofzo.

Hugo Welther

Moderator

Bij Reichelt in Duitsland 0,66 en voor de H versie 0,94

Neem het leven niet te serieus - je overleeft het toch niet. Elbert Hubbard (1856-1915)

Roel kijk je wel naar de goede TDA 2003?? Want ik heb hem een keer bij conrad gezien voor €1,50.
En kijk je ook niet bij meerprijzen of zo?? Het is soms On-line best verwarrend.

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

In de Conrad hoofdcatalogus 2002 kost de TDA2003 € 1,51

Marcel

Op wo 22-05-2002 18:56:18 schreef Marcel:
In de Conrad hoofdcatalogus 2002 kost de TDA2003 € 1,51

Marcel

Zie hier 1ct duurder dan ik d8 :)

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

oh sorrie zal dan wel aan mij hebben gelegen vond het al zo raar meestal kun je de onderdelen wel aardig voor dat bedrag kopen. Trouwens MADdie goede schatting ;)
nou dan ga ik maar ff naar de elektronica zaak. MMMMMMZZZZZZZZLLLLLLLL.