Beste techneuten,
Een vriendin heeft een Panasonic sa-ak25 (is een klein audio toren met 5 cd wisselaar).
Er komt geen geluid uit de boxen.
Terwijl de CD het doet en ook bij radio zie je de EQ meters dansen.
Er zit een RSN311W64. Ik vermoed dat die stuk is.
Iemand ervaring met deze modules??
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Ik heb al een aantal malen dergelijk modules die niet of moeilijk verkrijgbaar zijn door de LM3886 vervangen. De printjes zijn voor weinig op ebay te vinden zonder componenten.
http://www.national.com/ds/LM/LM3886.pdf
Module's:
Beste Roland,
Hartelijk dank voor je antwoord.
Ik zou graag voor vervanger gaan. Al die extra printjes wordt lastig.
Door jouw tip van ebay, ben ik daar gaan kijken. Er is er een daarop te koop.
Hoe groot acht je de kans dat ik het met het vervangen, de stereo weer werkend heb?
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Datasheet van de module erbij zoeken, kijken of de voedingsspanningen aanwezig zijn en het ingangssignaal. Is dat ok dan zal de kans groot zijn dat het na vervanging weer werkt.
Die printjes kunnen vaak op de plek van de orginele modules waarbij je dan met wat draadjes de verbindingen maakt. Het gaat trouwens alleen om de 2 voorste printjes, de achterste is voor de voeding en die kun je meestal uit de stereo zelf halen.
[Bericht gewijzigd door Roland van Leusden op (18%)]
Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Beste allen,
De update......
Panasonic Nederland gebeld. Ze leveren geen onderdelen aan particulieren. Maar via een aantal winkels, zijn de onderdelen wel te bestellen. Scheer &....... is daar een van en ... Block.
Beiden gevraagd of ze de RSN311W64 kunnen leveren. Van Block kreeg ik gelijk antwoord dat dat kon. Maar Scheer & kon dat niet. Wat ik heel raar vindt.......denk dat de medewerkers daar vroeger ambtenaar waren...... Maar goed.
Nieuwe module binnen week in huis. Deze vervangen. Wat vrij makkelijk ging met goede lize (wat maarten in een topic aanraadde.......thanks).
En.......de stereo doet het weer.
Ieder bedankt voor zijn hulp. En met de extra info, hoop ik ook anderen te kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Lampen.......