Hoi,
weet iemand misschien waar ik expirimenteerprint van 0.8 mm kan kopen.. of heeft iemand nog een klein stukje (6 bij 12cm) voor mij tekoop.
bvd Guido
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Op ma 27-05-2002 17:40:25 schreef Guido Beyer:
Hoi,weet iemand misschien waar ik expirimenteerprint van 0.8 mm kan kopen.. of heeft iemand nog een klein stukje (6 bij 12cm) voor mij tekoop.
bvd Guido
Hey Guido
Misschien kun je en 1,6 mm printje paken en een velletje schuurpapier, dan schuur je er aan de bovenkant 0,8 mm van af, moet je alleen opletten dan je er niet te veel van afschuurd want dan heb je alleen nog wat stof en soldeer eilandjes in je hand.
Groetjes Björk
[Bericht gewijzigd door Bjork haanstra op ]
Hey, waarom 0.8 mm.... omdat het printje anders niet in de smartcard reader van de reciever past.
enne bjork wist helemaal niet dat je ook op deze site kwam...
van dat schuurpapier is misschien wel een goed idee..
PS nog een leuke barbeque gehad zaterdag ?
Greets Guido
[Bericht gewijzigd door Guido Beyer op ]
Op ma 27-05-2002 18:51:15 schreef Jeroen:
En deze gaat van Requests naar Ontwikkeling
ooops dat was mijn fout, maruh is ook een beetje een request 
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
erm printplaat in je smart card reader ? why?
is het om die extra kanalen op je satteliet reciever te bekijken?
[Bericht gewijzigd door Erik op ]
Why????
om ietsje meer zenders te hebben ;-0
www.funcard.net (staat geloof ik niks iligaals op, alleen de hardwareschema's de software staat op ander sites)
je had het al erbij geschreven...
[Bericht gewijzigd door Guido Beyer op ]
Jeroen
Moderator
Op ma 27-05-2002 18:54:29 schreef Guido Beyer:
ooops dat was mijn fout, maruh is ook een beetje een request
Maar geen request voor een schema/schakeling... 
Edit: kun je geen printplaat zelf etsen ipv een experimenteerprint, die zijn gewoon dunner te koop.
[Bericht gewijzigd door Jeroen op ]
maar een print voor te etsten is toch ook 1.6 mm.... enne waar zou ik dan een print om te etsten van 0.8 mm vandaan halen
Erik
Op ma 27-05-2002 19:53:45 schreef Guido Beyer:
maar een print voor te etsten is toch ook 1.6 mm.... enne waar zou ik dan een print om te etsten van 0.8 mm vandaan halen
bij conrad?? btw ... waar heb je die software vandaan (site graag) dan wil ik die ook wel hebben
Erik
Op ma 27-05-2002 20:32:39 schreef Erik:
heb je ook icq of msn? ik wil welles ff met je chatten hierover
Yep, heb je al een mailtje gestuurd.
MSN: xxxxxx