Gd avond,
Ben van plan een draadloze koptelefoon te kopen. Toevallig heb vrij goede speakers met een mooie bass hier staan, deze zou ik willen aansluiten op de draadloze koptelefoon, kan dit? op een evt dock station of iets dergelijks?
Speakers hebben een gewone jack plug. Met mijn bedrade koptelefoon werkt dit nl wel, plug ik simpelweg de jack plug van de bedrade koptelefoon in de speaker. En de jack plug van de speaker in bv TV of laptop. Mijn speaker heeft ook een Aux in ingang.
Groetjes, Thijs.

Als ik je verhaal goed begrijp, zou dit kunnen.
Je hebt het over pc boxjes ofzo?
Als op die boxjes een jack-uitgang zit kun je daar het basisstation van de draadloze koptelefoon op aansluiten.

Ja, Speakers die ik kan aansluiten op pc/tv eigenlijk alles wat een jack ingang heeft. Heeft over het algemeen elk draadloze koptelefoon zon jack ingang op het basisstation/transceiver? En verlies ik dan geluidskwaliteit (dwz hij neemt gewoon het geluid van tv/laptop over) of neemt het basis station dan echt het basisgeluid van tv/laptop i.c.m. speakers?

Alles wat een jack uitgang heeft bedoel je.

Over de geluidskwaliteit kan ik niet oordelen. Zeer afhankelijk van de kwaliteit van dat materiaal. Gewoon proberen.
Een draadloze hoofdtelefoon heeft altijd een basisstation. Die kun je in weze altijd aansluiten op een hoofdtelefoonuitgang van een tv, stereo, etc en eventueel ook op bijv. een tulp-uitgang indien de draadloze koptelefoon ook een volumeregeling heeft.

Heb zelf 0,0 ervaring met draadloze hoofdtelefoons. Ben van mening dat dat ALTIJD de geluidskwaliteit beïnvloedt dankzij compressie/compander systemen.