een lastig probleem: ik wil 8 poppen aansturen met ieder een eigen stem (.wav.). Een eerder probleem, stemsynchronisatie met solenoid is dankzij deze site overigens opgelost. de bedoeling is om via mijn laptop 8 wav files te importeren in een programmma; die wav files krijg ik onder elkaar op het scherm met een tijdbalk voor synchronistaie en aanpassingen. Vervolgens moeten de 8 'track's' naar de USB poort, om daarna ieder versterkt te worden om aan te bieden als een output audio signaal; ieder signaal wordt vervolgens via een eigen 1-kanaals lichtorgeltje naar een solenoid gestuurd voor de mondbesturing van iedere pop. Mijn vraag is: wie kan mij adviseren mbt de software (moet die worden geschreven en zoja in welke taal/platform) en de verdere verwerking van de signalen. Ik tast nog even in het duister hoe ik dit moet oplossen. Alvast bedankt voor je reactie! Albert
audio output naar de usb, lastig.
Ik en wel magix music maker, daar kun je meerdere sporen onder elkaar zetten en beluisterem bewerken.
voor de rest, geen id
pijl: heb je programmeer ervaring? anders zou ik me eerst eens in het USB protocol gaan verdiepene n kijken of je kan comuniceren. Dit is denk k het lastigste deel van je project eigenlijk is er geen kant en klare soundkaart met meerdere outputs eigenlijk??