Op 17 mei 2004 17:43:02 schreef Stefan van I:
moet ik me nog aanmelden, of zet jij mij en mijn vriend er even bij?stefan.
hoeveel ruimte heb je? dat is misschien ook wel handig
stefan.
@ stefan: in de auto of op HEB?
de ruimte op HEB = beperkt, we weten hoe groot de ruimte is en hebben een globale indeling. Ik zal even kijken of ik EVT een schematisch weergave in de loop der tijd op de site kan zetten. Is misschien wel makkelijk, maar het aantal projecten hangt af van de ruimte die de projecten innemen: een astbiele multivbrator neemt minder ruimte in dan de laseropstelling van antonie vonk.
Op de platte grond zal ik ongeveer aangeven hoeveel tafels we hebben en hoeveel projecten er ongeveer kunnen komen
zal kijken of ik zeer snel een plattegrondje kan plaatsen.
Als je dus je project mee wilt nemen = het praktisch even te kijken hoeveel ruimte je denkt nodig te hebben. Als ik bijv denk aan een plexibot: een baanz ou leuk zijn, maar er moet wel ruimte voor zijn en 3 banen nemen vel rimte in, dus wellicht kan 1 baan volstaan als er uberhaupt al ruimte is
Dan zal ik bij deze ven melden dan ik 3 meter ruimte in de lengte en 1 meter in de breedte nodig heb voor mijn project 
Is der toevallig ook iemand die door/langs flevoland komt?
Anders moet ik me pa zo ver krijgen op mij daar naar toe te krijgen en dat gaat hij denk niet leuk vinden 
Op 17 mei 2004 18:48:17 schreef Antoine:
Dan zal ik bij deze ven melden dan ik 3 meter ruimte in de lengte en 1 meter in de breedte nodig heb voor mijn project
meld je even aan en als we ruimte over hebben zullen we je zeker langs laten komen: alleen 1 vraag: kom je commercieel of kom je alleen demonstreren?
als ik je website zie kom je commercieel en ik weet niet of dat interresant voor je is.
Op 17 mei 2004 22:02:57 schreef High met henk:
[...]meld je even aan en als we ruimte over hebben zullen we je zeker langs laten komen: alleen 1 vraag: kom je commercieel of kom je alleen demonstreren?
als ik je website zie kom je commercieel en ik weet niet of dat interresant voor je is.
Nee, ik kom niet commercieel, ik kom zuiver als elektronica hobbyist, en zal niets van e-train laten zien.
. Ik wil ook wel eens niet commercieel bezig zijn (eerlijk gezegd komt het me strot uit soms
)
Gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
@antoine: zie je er idd bij staan, je neemt allen wel een heel groot deel in beslag dan, we zullen wel even kijken of we wellich een hokej met treinbaan en/of robotbaan in kunnen richten, want ruimte blijft natuurlijk een groot probleem, daarnaast: hoe wil je zo snel opbouwen?
Op 18 mei 2004 08:48:20 schreef High met henk:
@antoine: zie je er idd bij staan, je neemt allen wel een heel groot deel in beslag dan, we zullen wel even kijken of we wellich een hokej met treinbaan en/of robotbaan in kunnen richten, want ruimte blijft natuurlijk een groot probleem, daarnaast: hoe wil je zo snel opbouwen?
Ik heb alles op modules staan. Daar staat ook nergens het e-train logo op. Dus die zet ik neer op twee tafels, en schuif deze tegen elkaar aan. PC neerzetten, aansluiten, en gaan met die banaan. Opbouwtijd kost ongeveer 1.5 tot 2 uur.
Hoeveel ruimte heb je eigenlijk ? Als je wilt kan ik wel een foto opsturen van mijn beurs opstelling die ik had in Genk afgelopen oktober. Ik zal ze wel ff online zetten die foto's vanavond en de link plaatsen.
Groeten
Antoine
ik heb even opgevraagd hoe groot de ruimtes heel exact zijn, want ik heb het wel gezien, maar geen exacte maten. Verwacht geen formaatje jaarbeurs hal ofzo, want het is een conferentie ruimte voor oorsprong. enfin, ik zal wel een plattegrondje on-line plaatsen als ik de maten heb.
Hier een link naar een foto van mijn stand in Genk, de baan is 244x61 cm, plus een TFT scherm en een PC maar die kan er achter staan natuurlijk.
http://home.tiscali.nl/avdcruyssen/Genk.jpg
De ruimte die je ziet is in de lengte 4 bij 3 in de breedte.
ik ga het iig even overleggen als ik dus de maten van de ruimte binnen heb (nog niets gehoord)
verder neiuws, jeroen heeft voor osn even een subdomein aangemaakt:
high met henk, ik zie nergens een link naar wie zich al wel en niet aangemeld hebben. je had toen eens zo'n document online gezet. maar dat is op die site niet meer terug te vinden. misschien een idee?
stefan.
Gerwin
mischien mijn versie gebruiken hmh?
http://members.lycos.nl/gerwin2003/php/overzicht.php
tis wel een oude
op zich wel interesse in Gerwin, het ziet er goed uit!!. Maare ff wat anders: kan er evt nog een indexje bij? dan weet ik meteen hoeveel mensen er komen
Evil Aedolon
ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."
heej EA, ik d8 da tjij niet meer zou posten: Welcome back,: btw ik stoor me er niet aan, maar het zou idd wel ietsies netter zijn.
een  'tje doet het trouwens ook en die kun je evt na alles zeetn, is dus wellicht makkelijker in te bakken
Gerwin