Lichtmis 2012

Vast bij vele bekend de jaarlijkse beurs in de lichtmis. Ook dit jaar wordt het weer gehouden en wel op de 22 Sept aanstaande.

zie hier voor mee info: Klik

Wie komen er allemaal? Ik zo ie zo samen met Ohm pi.

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Hugo Welther

Moderator

Ik ben er ook. Of ik nog extra gezelschap meebreng is nog niet bekend.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Check, misschien dit keer weer eens met het blondje.

If you want to succeed, double your failure rate.
Diamon

Golden Member

Tis voormij zo goed als om de hoek (woon in zwolle), maar kans is aanwezig dat ik op vakantie ben.

Blue Sky

Cableguy

Ik ben er ook als het goed is. Eens kijken of ik een 70 cm richtantenne kan scoren.

Waar rook is, is stroom

Als ik voldoende ruimte in mijn agenda heb ben ik er ook wel weer...

haasje93

Golden Member

ik kom ook waarschijnlijk met men pa.
het word men eerste lichtmis

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
Tidak Ada

Golden Member

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Vorige jaar na lange tijd er weer eens geweest. En is goed bevallen! Dus dit jaar weer. :-)

Ook ik verheug me alweer op het aroma van urine die op de parkeerplaats hangt...

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken

Ja, vooral achterin rondom die benzinepomp.

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Weersverwachting ziet er niet best uit ;(

Zie 14 daagse verwachting :

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Nieuwleusen/4057337

Hopelijk stelt dat nog bij in positieve zin (Scheelt overigens wel in de amoniaklucht).

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op dinsdag 11 september 2012 14:50:53 (24%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Schimanski

Golden Member

Ik ben er ook. En Tidak, niets veranderlijker dan het weer. Afgelopen jaren altijd mooi weer (in ieder geval droog) bij de Lichtmis.

Op 4 september 2012 07:32:23 schreef Jochem:
Check, misschien dit keer weer eens met het blondje.

Pas maar op. Het is vast geen dom blondje, straks leest ze mee.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Tidak Ada

Golden Member

Als er mensen die van ver komen, een campe(e)rplekjeadresje zoeken voor de nacht, dan heb ik een leuk adresje. Heb ik vorig jaar ook gestaan. Niet duur en toch alle voorzieningen.
(heeft niets met, al dan niet domme, blondjes te maken)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Misschien kom ik ook wel weer die kant op. Wel iets eerder als vorig jaar, was er pas rond 14.00...

-
Shiptronic

Overleden

Dit jaar pannekoeken ipv beschuitstuiters ?

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op dinsdag 11 september 2012 19:02:16 (11%)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Hugo Welther

Moderator

Ik wilde die vorig jaar al een keertje proberen, maar het zat afgeladen.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Shiptronic

Overleden

Heb ik pas zeker de herhaling gezien van Herman ?

[edit] blijkbaar een hele oude aflevering, al van 2010

Dus zeker nog een goede reden om te gaan, hij staat genoteerd !

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op dinsdag 11 september 2012 22:02:52 (24%)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Hebben we het nu over het avondeten?

If you want to succeed, double your failure rate.

Ik kan het mooi als tussenstop gebruiken, moet die dag toch nog verder naar het zuiden. Alleen nog ergens vier wielen voor mijn eigen vervoer scoren.

Avondeten? Als je dat bij de koperen hoogte doet mag je daar ook vast meteen parkeren >:) Mooi om de hoek, maar of die pannenkoeken hebben..

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Henry S.

Moderator

Betaal jij? >:)

Anders de Vijverhoeve (tegenover De koperen hoogte) of Waanders in Staphorst.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Tidak Ada

Golden Member

Uitbuiters !
En Waanders te vet... (ik heb de kok gekend :r)

Dit zou wel eens leuk kunnen zijn : Buffetrestaurant 'De Troubadour' in Nieuwleusen (Ruitenveen) C.a. 10 min rijden vanaf de Lichtmis.

[ http://restaurant-troubadour.nl/ ] (gevonden via Google Earth)

edit :
Lijkt me meer te bieden dan de Vijverhoeve en voor hetzelfde geld.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.