Mijn vriend heeft een oude Engelse auto aangeschaft. Nu lijkt het hem leuk als hij voor belanstellende de motorkap open doet hij via een afstandbediening uit een kastje het lied "land of hope and clory" ten gehoren brengt.
Zijn er onder jullie die iets dergelijks hebben gemaakt.
Ik hoor het graag.
groet
Leo
Progger
GMT+1
goedkope mp3speler, 1 watt versterker bouwen van deze site, speakertje met een leuk rendement
en een schakelaartje is alles wat je nodig hebt. (en een zekering!)
moet het draadloos, dan koop je een 433 MHz zender van de conrad met relaisuitgang, die kun je dan aansluiten.
je kan ook een bluetooth oortje inbouwen, en het spul op je telefoon afspelen.
Anoniem
Lekker in stijl zeg, een antieke wagen begeleid met MP3 muziek.
Van kitsch gesproken.
Zou je geen oud muziekdoosje op de kop kunnen tikken waarvan het deksel samen met de motorkap opengaat?
Eigenlijk heb je dan ook nog 4 elektronische trompetten nodig die het openen van de motorkap aankondigen.
Enn een engelenkoor om het geheel te begeleiden.
Waar is de tijd dat de Ma-tu-vue's gewoon met hun mistlampen aanreden overdag om te tonen, kijk eens hoe speciaal ik ben?
McDuff
Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.
Lijkt me geweldig om bij het openen van de motorkap het geluid van de aftiteling van 'o moeder wat is het heet' (it ain't half hot mum) weer te geven en aan het eind daarvan de motorkap te laten dichtklappen als de sergeant in deze geweldige tv-serie uitroept "shut up" !
Mac.
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde