Hallo vrienden, Ik schrijf uit Colombia, is mijn eerste keer op dit forum, ik heb geraadpleegd bij deze gelegenheid, want ik heb een audio-versterker, die de SVI-2004 geïntegreerde schakeling defect heeft, maar hier in mijn land niet krijgen deze geïntegreerde , op zoek naar informatie op het internet vond ik dat de STK-2250 is de vervanger van de SVI-2004, maar ik heb niet gevonden diagrammen die versterkers STK 2250 te gebruiken om de pinout van de twee circuits te vergelijken en dus zorg ervoor dat ze dezelfde pin een pin en niet het risico lopen van het branden van een deel van het team bij gebrek aan informatie, mijn specifieke vraag is: is de STK 2250 is gelijk aan de SVI-2004?. Ik dank u bij voorbaat voor de hulp die u mij kunt geven. Ik wens u een vrolijk kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar!.
PD. De SVI-2004 is hetzelfde STK-2058 iv.
Antwoorden in het Engels graag.
D. De SVI-2004 is hetzelfde STK-2058
Er zijn meerdere types SVI-2004A, SVI-2004C ect. Als zonder suffix SVI-2004 equivalent is aan de STK-2058 dan is ook de pinning hetzelfde.
RAAF12 dank voor het beantwoorden, de geïntegreerde schakeling SVI-2004A Technics newclassA, ik moet weten is als deze gelijk is aan de STK-2250 pin-te vervangen door de laatste, dit is omdat de STK-2058iv niet bereikt in mijn land en de enige 16-pins 50W x 2 vind ik hier is de STK-2250. Ik verwacht een snelle reactie. Dank u.