fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Ik denk het wel.
Twee awards, eerste kratradio van dit jaar en nog minder info had je niet kunnen geven 
Mijn eerste reactie was misschien wel al te kryptisch. Daarom maar even verduidelijken:
Om een nuttig en bruikbaar antwoord te kunnen krijgen geef je beter veel meer informatie. Welke componenten voorzie je zoal in je project? Vooral: komt er een batterij in, en zoja van welke technologie en van welke capaciteit? Op basis van die informatie kunnen we misschien al _iets_ zeggen. Als we dan ook nog mogen weten wat er zoal aan vermogen gaat afgenomen worden dan kunnen we allicht nog meer voor je doen.
Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Op 12 februari 2013 19:50:26 schreef hardbass:
Ik zou voor 50mm2 gaan.
Dan moet het wel lukken.
Beter 0,5mm2.
Bij sluiting sneller weggefikt dan jouw voorstel 
Ban voor de TS, aan dubbelaccounts doen we niet. Verder liep er al een soortgelijk topic van hetzelfde nivo van "de TS" en wordt het tijd dat hij de forumregels goed door gaat lezen.