Missende pagina's boekje Versterkers van 1 tot 90 Watt

Naar aanleiding van een discussie waarin dit boekje genoemd werd heb ik mijn boekje er ook bij gepakt. Ik mis de volgende pagina's:

82 & 83

86 & 87

Mijn versie is de 3de druk uit 1977.

Als iemand deze pagina's wel heeft en zou willen inscannen & mailen zou ik dat erg op prjs stellen.

***knip***

Ik heb daar zelf nog de Voorversterkerprinten uit gebouwd voor een mengtafel. Die staat op pagina 55/56/57. Ik heb nog 25 van die printjes met parts erop hier liggen. Wat een toeval....

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (25%)]

Bedankt, dat is snel ! Deze had ik nog niet gevonden zelf.

Te laat

[Bericht gewijzigd door CornelisJ op (94%)]

Die mengtafel staat er natuurlijk in vanaf pagina 73.

Werkte als een trein.

Helaas kunnen we de link van het volledige boek niet toestaan, anders hebben we binnen de kortste keren bonje met Bureau Belper. Maar wat jullie onderling doen weten we niet ;)

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (13%)]

Meen je dat nou?. Ik heb de link gewoon van een servicemanual site.

Sorry dat wist ik echt niet. Die site lijkt me precies zoiets als eserviceinfo en electrotanya.

Helaas meen ik het, hoe oud dat boekje ook is. Belpher heeft alle rechten van de Muiderkring overgenomen, en is daar actief mee bezig. Een afbeelding of zelfs een hoofdstuk valt onder citaatrecht (al heeft Google daar ook al problemen mee), wat je mag posten.

In dit geval jammer, het boekje heeft alleen nog historische waarde.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (12%)]

Ik heb dit boekje ook nog liggen (2e druk). Als ik er iemand blij mee kan maken laat maar horen...

Zet dan even je e-mail adres openbaar aub