Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Naar aanleiding van een discussie waarin dit boekje genoemd werd heb ik mijn boekje er ook bij gepakt. Ik mis de volgende pagina's:
82 & 83
86 & 87
Mijn versie is de 3de druk uit 1977.
Als iemand deze pagina's wel heeft en zou willen inscannen & mailen zou ik dat erg op prjs stellen.
Amateur19
Overleden
Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets
***knip***
Ik heb daar zelf nog de Voorversterkerprinten uit gebouwd voor een mengtafel. Die staat op pagina 55/56/57. Ik heb nog 25 van die printjes met parts erop hier liggen. Wat een toeval....
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (25%)]
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Amateur19
Overleden
Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets
Helaas kunnen we de link van het volledige boek niet toestaan, anders hebben we binnen de kortste keren bonje met Bureau Belper. Maar wat jullie onderling doen weten we niet 
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (13%)]
Amateur19
Overleden
Meen je dat nou?. Ik heb de link gewoon van een servicemanual site.
Sorry dat wist ik echt niet. Die site lijkt me precies zoiets als eserviceinfo en electrotanya.
Helaas meen ik het, hoe oud dat boekje ook is. Belpher heeft alle rechten van de Muiderkring overgenomen, en is daar actief mee bezig. Een afbeelding of zelfs een hoofdstuk valt onder citaatrecht (al heeft Google daar ook al problemen mee), wat je mag posten.
In dit geval jammer, het boekje heeft alleen nog historische waarde.
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (12%)]
Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/