pa3gws
Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Hallo allemaal
Ik heb hier een Sony TA-AV570 staan die in het display protect aangeeft.
Is er zo op voorhand aan te geven waar te zoeken?
Voor zover ik even snel heb kunnen meten zijn de eind torren goed.
Mijn vermoeden gaat naar de STK-4133 II maar zolang hij in protect staat valt er niet veel te meten.
Iemand een goede tip?
Je zou toch eens kunnen kijken waardoor IC700 getriggerd wordt. Ik zou beginnen om te kijken of één van de vijf versterkers gelijkspanning op z'n uitgang heeft staan.
pa3gws
Dan zal je toch even op jacht moeten waarom het protectie-IC IC700 vindt dat er sprake is van een probleem.
Met het blokschema van de versterker en de datasheet van de uPC1237 moet dat lukken. (Ik zag wel dat er een pijltje verkeerd stond in het blokschema: daar lijkt het net of het protectie-IC informatie krijgt van de system controller, maar het is net andersom.0
[Bericht gewijzigd door Sonytech op (15%)]
pa3gws
pa3gws
Het heeft even geduurd maar eindelijk weer even tijd gehad voor deze Amp.
Na wat zoek en meet werk blijkt de SK3875 stuk te zijn.
Iemand een idee waar verkrijgbaar hij is wel op ebay te vinden maar dan is de levertijd meer dan een maand.
In het schema staat hij vermeld als LM3875 maar die heeft 6 pootjes meer.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Het lijkt erop dat er twee SK3875's bestaan. Ik neem aan dat jij die van Sanken met 5 pootjes zoekt? Dan zou je eens datasheets kunnen vergelijken met de LM1875.
pa3gws
@maartenbakker
Hij lijkt er inderdaad wel heel veel op.
Ik heb de data sheet van de SK nog niet gevonden.
Maar de voeding spanning en de pin out is in ieder geval geen probleem en het applicatie schema lijkt wel erg veel op het schema van de Amp.
Alleen is de LM een TO220 en de SK is groter.
Maar dat valt met wat kunst en vliegwerk wel passend te krijgen en voor de prijs hoef ik het niet te laten.
pa3gws
Update
De tip van maartenbakker was helemaal goed. 
Er zit nu een LM1875 in en hij staat al een uurtje zonder morren te spelen.
Maarten thanks.
En nee het is geen grap.