Hallo,
ik heb vandaag via een ruiltje een Inkel MD2200 versterker gekregen, ziet er nog netjes uit, alle LED-jes werken, en hij speelt goed (op een kleine 50Hz brom op de rechteruitgang na).
Ik wil deze graag als tijdelijke vervanger voor mijn BOSE 551 receiver gebruiken zodat ik deze op mn gemak kan laten reviseren (zit weinig power meer in) mijn maat waarmee ik geruild heb adviseerde de Inkel om te bouwen naar 2-kanaals eindtrap, is dit mogelijk/verstandig/simpel ??
De Inkel zal mijn set 901's serie IV aan gaan sturen, dus de originele equalizer moet er sowieso tussen, plus een voorversterker.
De rest van mn huiskamer set bestaat uit een Harman Kardon 3270 receiver op een set Philips 489 speakers en een Peavey 215F equalizer met FLS.
Iemand tips om het zaakje degelijk aan te sluiten???
gr Barry
ehhhmmm de bose 901's opruimen en alleen op de philipsen spelen? Lijkt mij de beste optie en als je toch nog iets meer wilt fatsoenlijke speakers kopen... Bose heeft altijd een EQ nodig en feitelijk klinkt het dan nog nergens naar.... speakers van nog geen 10 euro per stuk en dan er 8 in een speaker douwen.... Ik vraag je 1 ding: waarom doen grote merken dat niet zo??? JUIST omdat het niet werkt.
De bose experience: onze sets mogen niet naast een andere staan, maar in een aparte ruimte.... GEK HE?? Ze vallen KEIHARD door de mand.
Inkel is trouwens ook geen top merk, je kunt beter een oudere amp pakken. Zelfs mijn inkel mengtafel klonk nergens naar in verhouding met mijn huidige veel oudere samick SM 1600