Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Ik begrijp het niet, de TPA3121 heeft 15W/ch in SE configuratie, en 30W in bridge, terwijl de TPA3123 25W/ch in SE configuratie, en eveneens 25W in bridge heeft.

Ik zie niet helemaal in waarom je dan in vredesnaam nog mono in bridge zou willen aansluiten, als dat geen vermogenswinst oplevert. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik iets in de datasheet over het hoofd zie.
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Nou, ik heb nog eens gekeken, en ik denk niet zozeer een foutje in de datasheet(s), alswel een misinterpretatie van de 'marketing-parameters'.
In de datasheet van de TPA3123 staat op pagina 1 (de marketing-pagina die je natuurlijk over hoort te slaan) feitelijk geen vermogen voor BTL vermeld, en kennelijk hebben ze in de parametric table (ook bij de diverse leveranciers op de websites) gewoon maar dezelfde waarde voor BTL genomen.
Ik dacht eerst even dat die 25W van de TPA3123 misschien een thermisch maximum was, maar dat zou ook niet logisch zijn gezien dezelfde package als de TPA3121 die hoger komt en toch dezelfde versterkerklasse betreft.
Even opgezocht, en toen bleek eigenlijk overduidelijk dat de TPA3123 gewoon 50W in BTL doet (klik voor groter):
Overigens heeft de TPA3121 wat betere cijfers voor THD+noise, ook bij lagere vermogens. Maar heel veel scheelt het allemaal niet.