Tot mijn grote verbazing kreeg ik gisterenavond de melding dat ik verbannen was van het forum, toen ik probeerde in te loggen.
Ik schrok toen wel even, en vroeg me af waarom dat zou zijn. Was van plan om vandaag een mailtje te sturen om te vragen waarom, maar toen ik net probeerde om in te loggen lukt het ineens opnieuw wel?
Is dit een bug in het forum? Of had ik om de één of andere reden een tijdelijke ban? (Wat me wel sterk lijkt, aangezien mijn laatste bericht hier dateert van 23 augustus.
Iemand enig idee?
Met vriendelijke groeten,
Azziplekkus
Technokiddy
Zegt die AVR: Dat Pic je toch niet?!
Mogelijk iemand die gebanned is op IP adres? Mocht jij toevallig hetzelfde IP hebben verkregen dan wordt jij onterecht tijdelijk gebanned tot het IP weer aan iemand anders wordt toegewezen.
Mhmmm, is een mogelijkheid. Ik was op een Hoge school, op het eduroam netwerk aan het surfen. Het vreemde is wel, dat ik op een andere campus, ook met het eduroam netwerk wél kan inloggen (voordien toch).
Geen idee hoe dat netwerk in elkaar zit though. Kan zijn dat dat verschillende ip's zijn.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Dat klinkt wel typisch als een netwerk dat een ban kan hebben. Er zijn zo nu en dan wel scholieren die zich komen misdragen.
Er is nimmer een persoonlijke ban aan de TS opgelegd/uitgedeeld.
Het is hoogst waarschijnlijk het resultaat van een IP-ban van die Hoge school.
Misschien is het wel nuttig dan om een andere melding te krijgen bij een ip ban. Want nu lijkt het alsof het een account ban is 
(ps. ik zit nu op hetzelfde netwerk, maar blijkbaar wel met een ander ip, want ik kan gewoon op CO nu. Tenzij ze het ip van de banlist hebben gehaald?)