Hallo,
Eerste post op dit forum!
Mijn vraag is eigenlijk of dit mogelijk is? De autoradio zelf heeft geen aux-in mogelijkheid, maar is dit te creëren?
Ben op zoek naar mensen die dit zelf al eens gedaan hebben.
Ik heb het model even opgezocht. Maar volgens Pioneer heeft deze wel een Aux ingang. Dat is de jack-plug aansluiting aan de voorkant.
Of wil jij de Aux-ingang aan de achterkant hebben? Het ligt er aan hoe het signaal van de jack-plug op het frontje naar de versterker wordt geleid. Als die eigen aansluitpinnen hebben in de connector achterop het frontje, zou je mss een paar draadjes aan de achterkant van het connectordeel in de radio kunnen solderen en die naar achter leiden. En als er voldoende ruimte is zou je een 2e jack-plug aansluiting aan de achterkant kunnen maken.
Als de autoradio werkelijk geen Aux-ingang heeft, maar Pioneer geeft aan van wel, zal het moeilijk worden. De radio heeft dan geen mogelijkheid om een andere ingang te selecteren.
Bedankt voor je reactie! Zal eens gaan kijken of het me met deze info gaat lukken; kon zelf niks vinden op de website van Pionneer. Hou jullie op de hoogte!
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (75%)]
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
de aux ingang komt vaak uit op de hoofdprint met een stel printsporen vauit de frontprint. ook zit er op een evt cd changer aansluiting veelal een aux ingang, deze is dan vanuit het menu te kiezen, cd of aux in. de L R massa aansluitingen zitten in die stekker, en zijn door wat soldeerwerk onderop de print naar boven te halen. of koop een verloopje..