overlaast mijn eerste loopband gemaakt,er waren al 3 tecniekers daar geweest met kennis van zaken,ze kregen het niet opgelost.Toen ik naar daar gegaan heb totaal geen kennis van een loopband,op 5 minuten had ik het gevonden,ik vroeg een haardroger aan de man van wie die loopband is,stookte de elcos van de elektronica loopband is goed warm,en die ging terug zoals het moest,daarna 4 elocs vervangen probleem opgelost,werkt momenteel nog altijd.Er was 1 elco van die 4 als ik die aan zijn boventop voelde kreeg ik stroom/spanning door mijn hand,dus lekte veronderstel ik of hoe komt dit.
[Bericht gewijzigd door JimA op (14%)]
Dat ligt eraan welk voltage er over de elko's staat. Vaak is de top gekoppeld aan de - (min), en als daar een aanzienelijk voltage op staat (bijvoorbeeld 230 gelijkgericht) dan ga je dat wel voelen.
Dat is lef! Als het een SMPS is en je treft de verkeerde elco voel je ruim 300V DC !! Niet handig 
Wat is het merk en type van de loopband ?
Ja normaal zet ik merk en modelnummer maar met snel te zijn nie opgelet ,de elektronica zat links vanvoor als je voor de loopband staat.
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Dank voor de update... 8 jaar later.
Jij denkt aan dat ding en aan CO omdat ie nu echt versleten is en weggaat of is er een andere reden?