Account verwijderen

Dit topic is gesloten

Hoi.
Kan mijn account verwijderd worden?
Groet Tom

Shiptronic

Overleden

Jammer dat je gaat Tom, het ga je goed !

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Henry S.

Moderator

Op 6 juni 2016 23:02:11 schreef Elektroboy21:
Kan mijn account verwijderd worden?

Nee, dat kan niet, dan vallen er gaten in de topics.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op woensdag 8 juni 2016 17:38:06 (4%)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Thevel

Golden Member

Inderdaad, dan krijg je gatenkaas, ziet er niet uit. :) :) :)

maartenbakker

Golden Member

Dat ziet er inderdaad niet uit! :P

Verwijderen zal hem niet worden, maar als je niet meer geassocieerd wilt worden met dingen die je geschreven hebt (valt allemaal best wel mee zo te zien), dan kun je desnoods om een naamswijzigingsoperatie vragen ofzo (hint).

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Hugo Welther

Moderator

Wat kan is een naamswijziging en wij zorgen ervoor dat je niet meer kunt inloggen. Wij kunnen dan een spijtoptant altijd weer herstellen.
Even een pm aan een van de mods is voldoende. De posts en de inhoud daarvan blijven wel bestaan.

Overigens is dit een wettelijke verplichting. Men moet zich kunnen laten "verwijderen" / "vergeten" uit fora.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Account hoeft niet verwijderd te worden.
Maar ik wil dan wel een naamverandering.
Ik heb al een pm gestuurd.

Maar in de quote staat .......? En nu heet hij elektroboy. Dan moet de naam in de quote ook mee veranderen toch?

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op woensdag 8 juni 2016 17:38:38 (13%)

RAAF12

Golden Member

Zou toch makkelijk met een zoek en vervang opdracht moeten kunnen. Hypothetisch, iemands familie zou na een sterfgeval toch die persoon moeten kunnen anonimiseren.
Zelfs Google lukt het om iemands doopceel volledig te laten verdwijnen, en CO's enige reactie is 'dat er gaten vallen'? Shame.

Hugo Welther

Moderator

Het is al opgelost.
Slotje.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Dit topic is gesloten