Het grote interessante aanbiedingen topic deel 5

Dit topic is gesloten

Op 28 september 2017 16:30:31 schreef Arco:
Om de een of andere reden zou je hem niet in huis mogen gebruiken... :)

Ik denk dat ie dan wel door de FCC-class B keuring en niet door FCC-class A heenkomt.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
flash2b

Special Member

Prut ding.

Als het goedkoop moet, neem dan een Benetech GM900

Instelbare emissie graad en spot-tot-ratio 12:1, ongeveer €23 zoals deze:
https://nl.aliexpress.com/item/BENETECH-GM900-Mini-Gun-Shaped-LCD-Disp…

Ik heb zelf een UNI-T 302A die is zelfs 20:1 maar wel duurder.

flash2b

Special Member

Op AliExpress en eBay word deze 2 kanaals PWM generator aangeboden voor weinig geld:

https://www.uploadarchief.net:443/files/download/pwm%20generator.jpg

Ik heb hem inmiddels thuis, gekocht bij deze aanbieder en hij werkt perfect.

Specs:
werkspanning: 5--30V, ondersteuning micro USB 5.0 V voeding;
frequentiebereik: 1Hz ~ 150 KHz;
de frequentie nauwkeurigheid: ± 2%;
Uitgangsstroom: < 30mA;
Output amplitude: Standaard 5Vp-p (instelbaar);
temperatuur:-30 ~ + 70 °.

Hij is nu bij deze aanbieder te koop voor €1,46 in de aanbieding dus weer 30 cent goedkoper als waar ik hem voor had.

Bij die laatste aanbieder is ook een beschrijving te vinden hoe je de uitgangsspanning regelbaar kan maken.

Echt een aanrader als je 1 of 2 PWM kanalen nodig hebt in een schakeling.

Op 15 september 2017 09:23:28 schreef FastFolkert:
zit er eigenlijk een thermokoppel oid bij voor de temp meting? Op de gearbest site zie ik daar niets over....
EDIT: never mind, ik heb er gewoon eentje besteld. 7,50 euries onder de streep.

UPDATE:ZT102-metertje is binnen (lag bovenop onze buitenbrievenbus, leve TPG), en heb 'm gisteravond ff snel uitgepakt.
Eerste indruk: klein en voelt plastieker dan mijn Uni-T U136B. Draaiknop draait ook wat "goedkoper".
Er zit een setje meetsnoeren, thermokoppel en tasje bij. display is goed afleesbaar en verlicht.
Verder nog niet mee gemeten; dat doe ik een dezer dagen wel.
Je vraagt je af hoe ze het voor dat bedrag kunnen maken en verschepen.

Es wäre gut Bücher kaufen, wenn man die Zeit, sie zu lesen, mitkaufen könnte. (Arthur Schopenhauer)
Ruben_Lichtenvoorde

Golden Member

Op 4 oktober 2017 10:33:01 schreef FastFolkert:
[...]

UPDATE:ZT102-metertje is binnen (lag bovenop onze buitenbrievenbus, leve TPG), en heb 'm gisteravond ff snel uitgepakt.
Eerste indruk: klein en voelt plastieker dan mijn Uni-T U136B. Draaiknop draait ook wat "goedkoper".
Er zit een setje meetsnoeren, thermokoppel en tasje bij. display is goed afleesbaar en verlicht.
Verder nog niet mee gemeten; dat doe ik een dezer dagen wel.
Je vraagt je af hoe ze het voor dat bedrag kunnen maken en verschepen.

Hij lag hier van de week ook in de bus, ik heb hem als vervanging voor de uni-t 120c die altijd in m’n tas zit. Hij voelt inderdaad wel een beetje goedkoop aan maar het display is zeer duidelijk, de autoranging is wat traag. Ik heb de verschillende ranges even vergeleken met m’n Fluke 185 en Brymen 869, enkel de 600vAC range en de uA range wijken iets af maar alles zit binnen de 0,5%

Ja ik had hem ook al een tijdje terug ontvangen. Prima dingetje voor het geld!
Bij mij belde de postbode aan, maar dan ook echt de postbode en niet de pakketbezorger. Ik kan me voorstellen dat die ook niet weet wat hij met zo'n oversized enveloppe moet. Het past niet in de brievenbus, maar een normale postbode heeft volgens mij ook geen procedure om niet-afgeleverde "pakjes" op een depot te leggen. Dus een beetje ongeïnteresseerde postbode kan ik me wel van indenken dat hij het op de brievenbus legt..

If you want to succeed, double your failure rate.
pa3gws

Golden Member

Op 13 september 2017 16:12:32 schreef Kruimel:
Een heel goedkope maar toch aardige multimeter voor onder een tientje op gearbest.com (link): de Kasuntest ZT102,

Heeft iemand de meter al mogen ontvangen?
Ik moet blijkbaar beter lezen. :-p

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
bprosman

Golden Member

De mijne is nog onderweg (hoop ik ;-) ).

[Bericht gewijzigd door bprosman op vrijdag 6 oktober 2017 21:36:55 (23%)

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
rob040

Golden Member

Op 6 oktober 2017 18:24:49 schreef pa3gws:
[...]
Heeft iemand de meter al mogen ontvangen?

Ja, paar dagen terug ontvangen. Geleverd als Bside ZT102.
Ik heb er nog geen batterijen in gestopt, maar het ding viel me niet tegen. Ik had verwacht dat het goedkoper aan zou voelen. De behuizing is vrij stevig, even afgezien van de standaard.

leime

Golden Member

Ik heb m afgelopen donderdag in de bus gehad.

Groeten,
Emiel

pa3gws

Golden Member

Vandaag ontvangen met een mooie post NL sticker er op.
Is dus bij de douane langs geweest gelukkig zonder gevolgen.

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Arco

Special Member

Action heeft nu ladenkastjes voor €8.95 (24 'gewone' en 6 grotere laden)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

https://www.marktplaats.nl/verkopers/17714779.html

voor de gene die in de buurt van Rotterdam of daarheen willen, lijkt en flinke opruiming te zijn.

[Bericht gewijzigd door Peter112 op dinsdag 7 november 2017 21:24:34 (16%)

Ik zie er zo op de foto weinig interessants tussen zitten, en met termen als "bieden naar waarde" vraag ik me ook altijd af of de verkoper zelf de waarde niet overschat.

Maar inderdaad: als je dichtbij woont kun je altijd even gaan snuffelen.

If you want to succeed, double your failure rate.

Hi flash2b,

Ik heb even naar de dual PWM controler gekeken, maar een paar zaken zijn niet duidelijk voor mij.
Dat er twee PWM uitgangen zijn met in te stellen frequentie is allemaal geen probleem.
Maar hoe stel je nu de PWM in, ik zie b.v. maar één ingang, is deze voor beide PWM uitgangen tegelijk?

Ook de resolutie van de PWM kan ik niet vinden, misschien overheen gekeken...
Is dit 8, 10, 12 bit??

Weet jij hier meer van?

Groet,
Bram

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

Ik heb 'm inmiddels binnen.
INgang? Er zijn 2 uitgangen, PW1en PW2.
Met de 3 knopjes kun je ze beide instellen.

Hi zonnepaneeltje, ?

Omdat er een usb aansluiting op het printje zit, deed ik de aanname dat dit de voeding is en +en - stuuringangen zijn.

Als dit dus niet zo is zie ik niet direct een toepsasing voor mij.
Het zou handig zijn als je met een DC spanning de pwm kon instellen.

Groet,
Blackdog

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
brains

Special Member

Behalve ladenkastjes heeft de action nu ook handige, grote sorteerbakken. Afmetingen 59x39x10 cm
Het heeft 22 vakken maar je kunt die vrij indelen dus ook grotere vakken maken. Ze kosten 5,99 (in België toch maar ik heb ze ook in Nederland gezien) Niet duur voor feit dat je er veel in kwijt kan. Ik heb er al stuk of 6 gebruik. Ze zijn behoorlijk stevig. Doorzichtige deksel is heel handig om snel even te zien wat er ook al weer in zit.

High met Henk

Special Member

Op 7 november 2017 21:24:16 schreef Peter112:
https://www.marktplaats.nl/verkopers/17714779.html

voor de gene die in de buurt van Rotterdam of daarheen willen, lijkt en flinke opruiming te zijn.

Man gemaild, wacht nog op een antwoord. Blijkbaar geen interesse in verkoop: zag op 1 van de foto? iets wat wellicht interessant zou kunnen zijn.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

60000 lumen (200x 3W Luxeon ES Rebel in neutraal wit) voor een spotprijsje! Ik heb er al 3 gekocht (waarvan 1 in een bliksemgenerator voor Halloween is gegaan). Wel goed koelen! :D

https://www.ebay.nl/itm/PHILIPS-REBEL-ES-E-354470-94v-0-PANEL-LED/3517…

Ze staan per 10 in serie en 10 rijen parallel, dat tweemaal apart bedraad.

Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!
Arco

Special Member

Leuk, genoeg licht om iemand door te lichten zonde röntgenstralen... (of seinen naar het ISS... :) )

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
High met Henk

Special Member

Jammer van die 94 V..
als ik de afmetingen zie, lijkt het mij goed in een set vrachtwagen verstralers te passen...

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Als die dingen 10x10 x 2 zijn dan hoeft de voeding geen 94V te zijn lijkt mij.

Die leds hebben 2.9V @ 700mA volgens https://www.lumileds.com/uploads/17/DS61-pdf
(= 2W), maximaal zo'n 3W (1000mA, dan 310 lumen per led)

10 stuks in serie zou dan 29V @ 700mA zijn = 20W per string

Dit topic is gesloten