47PFL7008 van philips heeft rare kuren

ik heb een Philips 47pfl7008 waarvan ik afgelopen December een nieuwe led plaat heb laten vervangen door Philips( coulance regeling)
Nu begint de tv weer rare kuren te vertonen. Als ik op een toets druk van mn digitale ontvanger (willekerurige toets van Ziggo afstandsbediening) springt de tv op standby en krijg hem er niet meer vanaf. met de orginele afstandsbediening lukt dat weer wel.
ik heb geprobeerd om allen HDMI kabels eruit te halen maar ook dan geeft hij hetzelfde effect. Nu is gisteren ook nog het WLAN en het geluid uitgevallen. Analoge zenders heb ik wel kunnen instaleren maar het toestel is ombetrouwbaar en het geluid valt regelmatig weg. headset doet het wel.

De digitale box lijkt van de wap maar de vraag is, is dit te repareren, mogelijk resetten?

heeft hier iemand ervaring mee?

ik wil niet teveel geld meer uitgeven aan dit baggel!

gr,
Pieter

Toestel terug stellen naar fabrieksinstellingen, zenders opnieuw installeren en dan weer proberen hoelang het weer gaat duren voor deze prachtige QFU weer problemen gaat geven. Volgende keer kun je beter een remplace aanvragen of creditering.

Schijnt een oplossing voor te zijn in de vorm van het vervangen van het flash rom. Opnieuw installeren helpt doorgaans wel.

Ik heb de tv op fabrieksinstellingen teruggezet en op nieuw geinstalleerd. dit heeft geholpen hij werkte eerste instantie iets beter maar de HDMI ingangen en WIFI werkte maar half of niet. Geleidelijk kwamen alle functies weer terug en nu lijkt het erop dat alles weer normal werkt. Het leek erop dat het toestel zelflearning was doordat alles langzaam weer terug kwam. na een dag uit te hebben gestaan en daarna weer in gebruik te nemen kwamen deze functies spontaan terug. bv wifi kon ik niet activeren en in een keer stond deze functie weer actief. raar toestel. de vraag is hoelang hij dit weer uithoud.

het is een QFU beetje berucht chassis type zeg maar. Wel mooi beeld