B&K Signal Analyzer Unit 2035

Hallo Ik werd naar B&K 2035 gebracht. Het scherm toont "**". Op internet heb ik hier alleen een discussie gevonden. Help me alsjeblieft. De eigenaar van de spectroanalysator heeft alle documenten en floppy disks verloren. Ik zoek een afbeelding van een floppy disk die het probleem zal oplossen. Als u een afbeelding van een diskette of andere methode hebt, zal ik u zeer dankbaar zijn.

Vergeef me of ik onjuist heb geschreven. Vertaald met behulp van "Google translate."

ik neem aan dat je geen afbeelding bedoelt maar een image van het bestand op de floppy disk die bij het apparaat hoort.

I assume that you want a copy from the floppy that belongs to this type of machine? in stead of only a picture from it?

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Ja. Inhoudsopgave. In de vorm van een bestandsarchief of afbeelding van de gehele schijf in elke vorm die geschikt is voor uitpakken, om terug te schrijven naar de nieuwe diskette.

Niet zeker, maar er is een aanname dat de schijf VP7608 of VP7609 wordt genoemd.

tegen alle principes in, maar dan maar in het engels;

you need an image with the boot sector installed on a floppydisk.
it's similar like making an old DOS boot disk.
don't just copy the files, but also the boot section.

these boot disks are essential for the analyser. without it the unit will not start and is nothing more than a pile of components
It will be hard finding such a bootdisk. You can try the B&K service desk:
https://www.bksv.com/en/contact
But they will charge a lot for such a floppy

PS. don't use google translate, it makes no sensible lines.

RTFM, dan pas vragen...