Plexiglas venster voor Scoop Philips PW3216

Hallo.

Ik ben op zoek naar plexiglasplaatje voor scoop Philips PW3216 of firma die plexiglas verkoop aan particulier.
Afmetingen plaatje:
116 x 111 x 1
Kleur is transparant blauw of licht blauw.
Mag ook een A4 formaat zijn dan snij ik zelf op de juiste maat.
Let wel dikte = 1 mm max 1,5mm
Kleur is normaal blauw transparant maar mag ook wit transparant zijn.
Hier in België bijna niet verkrijgbaar in dikte 1 mm of 1,5 mm.
Kan iemand mij een goed adres aanbevelen.
Alvast mijn dank.
Bektronics

pa3gws

Golden Member

Een en ander is volledig afhankelijk van je woonplaats.
Vul die in je profiel in dan kan men gerichter advies geven.
Hier kan je het op maat laten zagen in alle maten en kleuren tegen een redelijke prijs.
http://www.stoutperspex.nl/

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Dat halen we hier in NL zelfs in de bouwmarkt of anders even naar een glashandel, die heeft dat meestal ook wel...

Domoticz en ESP8266, goede combo!!!

Beste.

Ik heb een super oplossing gevonden voor mijn probleem. Ik ben gewoon een AVIA papierwaren winkel binnengelopen en vond daar, tot mijn verbijstering, kleine heldere display waar je een papier kan tussen steken om dan uit te stallen in je winkel om een product aan te prijzen bvb.
Deze display's zijn spotgoedkoop en gemakkelijk zelf te bewerken met zaag en vijl. Zelfs snijden met een mes is mogelijk. Zo heb ik het venster voor de scoop precies op maat kunnen snijden en het past perfect omdat de dikte maar 1,5mm is.
In bijlage zie je trouwens een foto hiervan.
De background verlichting van de scoop was normaal 2 witte lampjes, ik heb deze vervangen door 5 ultra bright rode LED wat een zeer goed effect geeft op de scoop. De lichtsterkte is zelfs regelbaar.
Dus goedkoop gesteld en super goed.
Soms komt een moeilijk te vinden onderdeel je zo tegen het lijf gelopen.
Groetjes
Bektronics

pa3gws

Golden Member

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

een voorkant van een boekwerk met ringband heeft ook een dergelijke dikke plastic voorkant, die zijn bij een winkel waar ze schrijfgerei verkopen wel te vinden.

waar rook was, werkt nu iets niet meer
Thevel

Golden Member

Op 16 januari 2018 20:59:38 schreef Bektronics:
Beste.

De background verlichting van de scoop was normaal 2 witte lampjes, ik heb deze vervangen door 5 ultra bright rode LED wat een zeer goed effect geeft op de scoop. De lichtsterkte is zelfs regelbaar.

Je bent niet de eerste die op dat idee gekomen is :)
https://www.eevblog.com/forum/repair/philips-pm-3216-oscilloscope/