Sony versterker

Beste mensen allemaal,om een heel verhaal maar ff in te korten,
ik ben een leek in elektronica maar heb nog een Sony LBT V-902 versterker die nostalgische waarde heeft voor mij incl de rest van de toren maar hij deed niks meer en had m weggebracht en die monteur zei dat de eindtrap stuk is en de motor van de volumeknop en dat hij niet aan onderdelen kan komen.
Nu wil ik zelf zoeken op internet maar heb geen idee wat onderdeel ik moet zoeken de motor is niet erg dan loop ik wel heen en weer maar het zal fijn zijn als er geluid uit komt wie o wie kan mij vertellen wat de eindtrap is?
Als het goed is heb ik foto bij gevoegd.
Groet Jurgen.

Dat zwarte blok met stk4182 erop .

Niet storen a.u.b ben al gestoord genoeg!
Arco

Special Member

De potmeter zal wel een Alps zijn. Daar is misschien nog wel aan te komen.

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

de motor van de potmeter is miss wel te maken, vaak door lang niet gebruiken zit de boel vast. of de aansturing werkt gewoon niet..

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Oké super dan gaan ik daar maar eens naar op zoek.
Weet iemand toevallig nog een adresje of persoon voor zulke onderdelen?
Zou mooi zijn uiteraard dat maakt 't zoeken weer ff makkelijker ;)

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Kom wel de STK4182ii tegen maar met een ander nummer rechts bovenin is dat een probleem of heb ik dan maar 2 uitgangen in plaats van 4?

dat nummer bovenin is niet belangrijk, als het maar de 4182II is. dit ic heeft sowiso maar 2 uitgangen, men maakt er een A en B speakerset van. maar dat mag alleen met de juiste speakers, te lage impedantie en je stookt de stk weer op. als je A en B samen kunt gebruiken mag de speakerimpedatie 16 ohm zijn per speaker. gebruik je de sets apart mag het 8 ohm per speaker zijn.