Radiomarkt Oisterwijk (ex-Jutberg)

Wie gaan er aanstaande donderdag (hemelvaart) naar de radiomarkt in Oirschot Oisterwijk (ex-Jutberg) ?
Het weerbericht is goed, alhoewel iets minder dan vandaag.

[Bericht gewijzigd door Sine op maandag 7 mei 2018 18:07:10 (0%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
flash2b

Special Member

They say attention is a shovel. It's time to dig 'em out.

Ja zeker, als het even kan. Ben heel benieuwd hoe de nieuwe locatie uitpakt. Leuk, heel dichtbij huis.

Shiptronic

Overleden

helaas, na de verplaatsing is het mij iets te ver. Ik zal de Jutberg wel missen, altijd leuke beurs geweest.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Hewlett

Honourable Member

Uiteraard ben ik daar :-) zal me benieuwen of de markt op de nieuwe locatie net zo goed wordt als op de Jutberg.

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
Sine

Moderator

Heey, dat is opeens in de buurt ....

Ik denk dat ik wel ff ga rondsnuffelen :)

Schimanski

Golden Member

Ik ben er niet bij, heb een weekje vakantie en zit in Dwingeloo op een mooie camping.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
bprosman

Golden Member

Ik ga misschien wel even, is "om de hoek".

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
pietplof

Golden Member

Tilburg brrr ,daar heb ik meer dan 15 jaren gewerkt ( het hoofdkantoor was daar gevestigd) en de tocht er naar toe vroeg eerst 2,5 uur en nu al 3 uur.
En nu nog eens vrijwillig?
Kortom dat is mij aanstaande donderdag te ver.

Schimanski; je verblijft bijkans om de hoek .
Voor een verfrissing e.d. Ben je ( zijn jullie) van harte welkom.

festina lente
miedema

Golden Member

Ik zal er zijn.
Het is weliswaar precies op mijn 60ste verjaardag, maar de (oude) Jutberg vond ik een van de leukste radiomarkten......

groet, Gertjan.

bprosman

Golden Member

@GertJan,

#waarisdafeesje

Broodje warm vlees zal wel gemist worden.

[Bericht gewijzigd door bprosman op maandag 7 mei 2018 13:22:56 (45%)

Nou moe! Woon ik niet meer in de gemeente Oirschot en dan komt jutberg naar Oirschot.
Helaas ben ik met Hemelvaart net niet in de omgeving. Ga met mijn beste vriendin naar de heilige bloed processie hier in Brugge kijken.

Schimanski

Golden Member

Op 7 mei 2018 09:09:01 schreef pietplof:
Schimanski; je verblijft bijkans om de hoek .
Voor een verfrissing e.d. Ben je ( zijn jullie) van harte welkom.

Pietplof, wij zijn reeds gearriveerd in het mooie Drenthe. Dank voor de invitatie. We hebben ook familie bezoek op de agenda staan, maar lk zal het overleggen en dan stuur ik wel een mailtje.

@Eat, Camras is bekend. Een wandeling over het Dwingelderveld staat op de planning, als we in de buurt van de radiotelescoop komen zal ik in ieder geval foto's maken.

Gr. Mans

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Zeg mannen, ben ik nu de eerste die de fout opmerkt?
Ik kijk nu naar de links waar het is in Oirschot maar het is in Oisterwijk! Nog steeds dicht bij mocht ik nog in Nederland vertoeven maar dat is toch anders dan Oirschot hè.
Misschien moet de mod het maar even aanpassen in de titel ?
Trouwens, mocht je de beurs beu zijn is het mooi wandelen in de bossen van Oisterwijk. Café/boshuis venkraai is bv een goede plek om te vertoeven.

[Bericht gewijzigd door brains op maandag 7 mei 2018 15:02:37 (20%)

Hugo Welther

Moderator

@brains. Je hebt helemaal gelijk.
De error zal zijn gemaakt zijn doordat de radiokampweek aan Oirschotsebaan in Oisterwijk is.

Ik kan helaas niet deze keer.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Voor mij is het ook wat ver weg nu, dus ik denk dat ik hem oversla.

If you want to succeed, double your failure rate.

Op 7 mei 2018 15:01:14 schreef brains:
Zeg mannen, ben ik nu de eerste die de fout opmerkt?
Ik kijk nu naar de links waar het is in Oirschot maar het is in Oisterwijk! Nog steeds dicht bij mocht ik nog in Nederland vertoeven maar dat is toch anders dan Oirschot hè.
Misschien moet de mod het maar even aanpassen in de titel ?
Trouwens, mocht je de beurs beu zijn is het mooi wandelen in de bossen van Oisterwijk. Café/boshuis venkraai is bv een goede plek om te vertoeven.

Inderdaad, maar het is wel aan de Oirschotsebaan; even verhaspelt :o

Op 7 mei 2018 13:22:34 schreef bprosman:
@GertJan,

#waarisdafeesje

Broodje warm vlees zal wel gemist worden.

Maar ze hebben wel een goede hamburgerkaart https://www.kleinoisterwijk.nl/upload/article_gallery_images/gallery_1495105394_0005_original-_t5a1473.JPG20170518-1934-vjw4u6.jpg

Is ook warm vlees.... :9~

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Willie W

Golden Member

Dit is echt om de hoek, daar ga ik ook even kijken.

Zat te twijfelen, maar na het zien van die hamburger ga ik zeker. :9~

Have you debounced your buttons today?
joopv

Golden Member

Weet iemand of het zwembad op die camping open is en toegankelijk is voor dagbezoekers? Want dan ga ik met de familie.

bprosman

Golden Member

Er zijn 2 zwembaden in Oisterwijk, een binnenzwembad en buiten zwembad, Staalberg ven. Maar buiten zal het donderdag wel te koud zijn.

Verplichtingen op het Zandvoorts circuit dus de volgende ronde dan maar.

Edit hieronder:
We gaan verschillende settings testen van de traction control in combinatie met de schokdempers etc. rij zelf niet....

[Bericht gewijzigd door Paul Welther op dinsdag 8 mei 2018 21:32:33 (49%)

Automotive engineer - www.easy-tech.nl
bprosman

Golden Member

@Paul, let je wel op de auto voor je ? :+