soms denk je dat het niet erger kan worden....

De 'ontwikkelaar' heet dus niet voor niets 'Mad Bob'... :)
Hoewel degene die het koopt natuurlijk veel gekker is...

mijn luidsprekerkabels lopen door een bloempot met aarde. Een betere "grounding"kun je niet krijgen. Misschien ook maar eens in de handel brengen... >:-) 8)7

En ik maar nadenken over goede ideeen. Kan beter wat stoms op de markt zetten en miljonair worden

En dan is het ook nog gemaakt van "afval/mislukte" halogeenlamp glaasjes!

Hoort dat niet een beetje hier thuis? :)

Het "dingetje" heeft ook nog een opstarttijd nodig van een uur! 8)7 |:(

[Bericht gewijzigd door vergeten op (15%)]

Laatst heb ik mijn luidsprekerkabels in de diepvriezer gelegd, hoewel niet ideaal, heb je toch een lichte vorm van supergeleiding. Een wereld ging voor me open. Stereo geluid zoals ik het nog nooit had gehoord.

Deze zomer is het wel fijn vertoeven in de diepvriezer :)

Oplichting mag blijkbaar.

Moet je trouwens op dezelfde site hier eens kijken:
http://www.madscientist-audio.com/pc-nitro.html
Waardeloze kabel met wat halfgekrompen krimpkous waar zelfs de beginnende hobbyist zich nog voor zou schamen.

Gelukkig kost het kabeltje maar een 400 dollar.

[Bericht gewijzigd door Hoeben op (85%)]

"Audio kwakzalverij" zou ik het noemen, tijd voor een nieuw T-shirt.
https://kwakzalversports.com/wp-content/uploads/2018/05/front-EP30-DDR-300x300.jpg

Op 31 juli 2018 22:52:43 schreef Hoeben:

make believe... weet niet of dit onder oplichting valt, maar ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.

Op 31 juli 2018 23:05:25 schreef kris van damme:
[...]

make believe... weet niet of dit onder oplichting valt, maar ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.

Tuurlijk niet, moeten ze alle audio en autofabrikanten ook strafbaar stellen.
Deze man lert een product, laat de audio door. Of het er echt beter van wordt is de vraag. Benzine verbruik van auto's , uitstoot klopt ook al jaren geen hol van. Versterker met 20.000 Watt PMPO mag ook.

Ach, gezien zijn naam beseft hij zelf ook dat hij knetter is :D

Op 31 juli 2018 22:52:43 schreef Hoeben:

Wat denk je van al die wasmiddelenfabrikanten die al sinds de jaren '50 adverteren dat hun product WITTER DAN WIT wast?
Ik denk niet dat 1 van die fabrikanten ooit is aangeklaagd voor oplichting.

Het aantal wondermiddeltjes en -producten loopt waarschijnlijk in de tienduizenden, maar wonderen gebeuren alleen in sprookjes. Het is de consument die die producten koopt die de wonderen in stand houdt.

Hetzelfde met loterijen, waar ze adverteren met "geweldige prijzen"..
Dit klopt wel wat de prijzen voor de lootjes zijn echt gigantisch >:)

Als iemand de moeite doet om zoiets aan te prijzen is ie vermoedelijk een grappenmaker, maar waarschijnlijk zijn er toch die er in trappen en brengt het nog op ook..
Je gelooft niet wat mensen er voor over hebben om op te vallen en iets speciaals te hebben waarmee je kunt opsnijden.
Mijn buurjongen heeft van zn spaarcentjes onlangs een 4e hands BMW gekocht. Natuurlijk niet zo'n comfortabele Picasso als die van mij, want in zo'n ouwepeekesvoiture kun je je niet bij je vrienden vertonen. Helaas staat die nu stil, want hij is afgekeurd voor de banden en buurtje is momenteel blut.

Mijn zuster ging op cruise. En had natuurlijk ingeschreven voor een gala-avond. Helaas hadden ze geen gepaste kledij voorzien. De andere gasten zullen wel gedacht hebben, die boertjes hebben zich ook eens geforceerd om groot te doen.
Dus waarom zou een audiofanaat geen omstreden component kopen als hij daar onder zijn gelijken een interessante discussie over kan voeren?

mij verbaast niks meer daarin.
Ooit een reparatie van een versterker binnen gehad waar in diamant vorm geslepen koolstof steentjes op de opamps waren geplakt. Dit zou de werking van de opamps verbeteren en zorgen voor een betere klank (volgens de eigenaar).
deze 4mm doorsnede steentjes kostten 25,- per stuk. Ik heb er minimaal 30 geteld.

met een goed geloof verkoopt alles...

Op 1 augustus 2018 11:38:29 schreef wielklem:
deze 4mm doorsnede steentjes kostten 25,- per stuk. Ik heb er minimaal 30 geteld.

Dan waren ze nog goedkoop. Een echte kwaliteitsdiamant van dat formaat kost veel meer. (Heb je ook een beter geluid natuurlijk ;-) )

Hij heeft ook nog "black discus", je kan gratis samples aanvragen. Wellicht leuk voor diegene met een freq spectrum analyzer/scope.

Ik vind het wel een slimmerik, dat er nu van die andere mongolen zijn die er in stinken is zijn probleem niet. :)

Maar het is natuurlijk wel de grootste onzin die er bestaat.

Zou die nitro kabel in de auto ook werken, kun je lekker snel accelereren. :)

Wat een "geweldige" site! Ik vraag me soms ook echt af of je geen gerechtelijke acties kan ondernemen tegen dit soort oplichting.

Zie: http://www.madscientist-audio.com/bmusb.html

We found the real problem is not noise on the ground or 5V lines - it's noise that piggy-backs on the data itself. Black Magic uses innovative techniques to reduce and absorb this noise, as well as special measures to prevent it's radiation from the cable.

Belachelijk dat mensen hiermee weg kunnen komen.

Als er zo;n iemand langskomt die vraagt of je de versterker (of wat dan ook) kan repareren, zeg je ja, en je kan een aardig bedrag gaan vragen..
Hoewel zo'n duur ding natuurlijk NOOIT kapot kan gaan. >:)

Belachelijk dat mensen hiermee weg kunnen komen.

Met die spelling, ja. :)

to prevent it's radiation from the cable.

--
e: Witter dan wit is bijvoorbeeld deze driehoek:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRyyEBCxaXcwCG0PTsSus9W4Rqxb2G_AgQcFJohCUrtGLGhRTtu

[Bericht gewijzigd door Frederick E. Terman op (36%)]

tja, 't is zwarte magie en dat valt buiten de exacte wetenschappen.. dus niemand op dit forum is bij machte om te oordelen of het al dan niet werkt , tenzij hier iemand van de leden een opleiding genoten heeft in Zweinstein ? ;-)

Op 1 augustus 2018 13:38:35 schreef kris van damme:
tja, 't is zwarte magie en dat valt buiten de exacte wetenschappen.. dus niemand op dit forum is bij machte om te oordelen of het al dan niet werkt , tenzij hier iemand van de leden een opleiding genoten heeft in Zweinstein ? ;-)

mijn nichtje is een opleiding tot heks aan het volgen...
maar of het helpt weet ik niet :9

een klas vage magie gegeven door harry plotter, die klas zit elk jaar zo vol met ministers en de bedrijfs top, daar kom je niet meer in :P :)