Whirpool UW6 F2Y WBI F : elektrisch schema gevraagd.

pamwikkeling

Special Member

Heeft iemand een elektrisch schema van een whirlpool diepvries model UW6 F2Y WBI F ?

Alvast mijn dank.

zie ook
https://www.circuitsonline.net/forum/view/142022

[Bericht gewijzigd door pamwikkeling op dinsdag 28 augustus 2018 17:34:06 (18%)

Vriezer is beter bekend onder: CV253W of 9916 291 52872. Wat is het probleem?? Electrisch zit er weinig in .

pamwikkeling

Special Member

Vriezer leeg gemaakt en ontdooit.
Na een paar dagen terug in het stopcontact, het ding haalt nu minus 20°C .

Ik wil toch voor alle zekerheid het één en ander nameten voor hij terug in dienst komt.
- controle ventilator
- blaast die enkel als de deur gesloten is ?
- zit er een condensator motortje op en is de capaciteit nog binnen tolerantie ?
- ...

maartenbakker

Golden Member

Op 28 augustus 2018 18:49:01 schreef smd:
Vriezer is beter bekend onder: CV253W of 9916 291 52872. Wat is het probleem?? Electrisch zit er weinig in .

99 1629 152872 is het serienummer. Het servicenummer is 8599 909 56990. Bij Aswo ook bekend ans UW6F2YWBIF. Het apparaat is gebouwd door Vestel (of misschien Beko?). Een schema kan ik helaas niet vinden.

@pamwikkeling: Misschien is het handiger om even contact op te nemen met de moderatoren om dit topic samen te voegen of te sluiten, en in je vorige topic verder te gaan met de actuele stand van zaken. Dus de vraag of er nog garantie op zit, wat de laatste symptomen zijn, wat je tot nu toe aan diagnose hebt gedaan, enz.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."