Project Audioversterker

Beste als project voor school moet ik een laag-frequent versterker maken maar na het solderen werkt hij niet. Ik ben dan beginnen uitmeten en vergelijken met mijn klasgenoten (die dezelfde PCB gebruiken en bij hen werkt het wel) en ik ben erop neer gekomen dat de condensator C1 (schema zit in bijlagen). Ik heb al geprobeerd hem te vervangen of van polariteit te verwisselen en het lukt niet. Weet iemand hoe dit zou kunnen komen?
Alvast bedankt.

Dat is zo moeilijk te zeggen.
Het plaatsen van foto's van onderdelenzijde en soldeerzijde kan helpen.

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Op 13 maart 2019 19:55:36 schreef Edouard1308:
Beste als project voor school moet ik een laag-frequent versterker maken maar na het solderen werkt hij niet. Ik ben dan beginnen uitmeten en vergelijken met mijn klasgenoten (die dezelfde PCB gebruiken en bij hen werkt het wel) en ik ben erop neer gekomen dat de condensator C1 (schema zit in bijlagen). Ik heb al geprobeerd hem te vervangen of van polariteit te verwisselen en het lukt niet. Weet iemand hoe dit zou kunnen komen?
Alvast bedankt.

Het schema komt uit de datasheet en is in orde, ook C1 is correct getekend. Sommige waarden wijken wat af, maar daar heb je geen last van.
Heb je een zelfgemaakte print kontroleer dan ook op haarsluitingen en onderbrekingen.

Op pin 4 moet de helft van de voedingsspanning staan. Zoniet kontroleer de print dan nog maar eens grondig op soldeerdruppels tussen aansluitingen die er niet horen etc.
Kontroleer ook of je geen weerstanden verwisseld hebt, bijv R1 (220 Ohm rood-rood- bruin en R2 2,2 Ohm rood-rood-goud).