Graag wou ik weten hoe en of ik op mijn oude versterker een apparaatje kan zetten waarmee ik via bluetooth mijn logitech hoofd microfoon kan beluisteren.

Graag met uitleg hoe ik het aan moet sluiten.
Nu gebruik ik hen via een dongel op de laptop.

Een Bluetooth-ontvanger heeft als het goed is gewoon lijnuitgangen die je op een willekeurige ingang van de versterker (bijvoorbeeld CD of AUX) kunt aansluiten.

Je gebruikt nu een hoofdtelefoon en die wil je draadloos hebben? Dat gaat niet zomaar, hier kun je de REC out voor gebruiken op je Sony, en dan naar een bluetooth zender. Dat laatste is twijfelachtig denk ik...

Je doet er beter aan een draadloze hoofdtelefoon te kopen denk ik.

Ik heb een draadloze hoofd-telefoon op bluetooth.

Je gebruikt zoiets?

Inprikken op een huiskamer versterker evt met een verloopje van 3.5mm cinch naar tulp of DIN. Dit model heeft ook een mic ingebouwd en is bedoeld voor caraudio. Koppeling tussen smartphone en autoradio met cinch aansluiting in de auto. Er zit een Chinese dame in die leuk spreekt en de knoopcelaccu houdt lang stand. De stekker op de foto is een model met aan beide kanten een mannetje. Er zit ook een kort USB snoertje bij voor het opladen.

Nee , ik heb nog niets maar doe het nu met een dongel op de laptop. Zo'n usb ding.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (10%)]

Voor de duidelijkheid... In je startpost had je het over een microfoon, maar ik zie nu hoofdtelefoons langskomen. In dat geval zou je de hoofdtelefoonuitgang van je versterker moeten gebruiken en geen ingang.

Ja , die zit aan de voorkant maar werkt niet goed meer , helaas en dan zou ik die moeten laten repareren.

Maar ik heb nog genoeg tulp in en uitgangen die nog achter over zijn.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (26%)]

Je zou de tape uitgang kunnen proberen, maar misschien is het handiger om de koptelefoonuitgang te repararen. Misschien alleen een losse soldering?