Artikelnummer/optiecodes correct invoeren Loewe Individual 46 SL220 chassis

Binnen de muren van Loewe rommelt het bijzonder de laatste dagen, maar dat wil niet zeggen dat ze geen prachtige toestellen in het verleden achtergelaten hebben.

Ben even terug een Individual 46 SL220 (slim frame zoals ze het noemen) tegengekomen met gebroken glasplaat. Voor ik een nieuwe glasplaat ga bestellen (als er überhaupt nog aan te komen valt), wil ik hem eerst perfect inorde hebben. Wat is nu het verhaal...

De ondergebouwde soundbar geeft geluid, maar niet met een zware bass zoals we dat van Loewe gewend zijn. Plat nietszeggend geluid.
Er zit een Dolby Digital decoder ingebouwd en het lijkt me alsof het “centergeluid” uit de soundbar komt, ondanks er geen 5.1 configuratie ingesteld staat. De soundbar moet dus normaal gewoon fungeren als links en rechts kanaal.
Als je via de aansluitklemmen voor externe speakers, speakers aansluit, komt daar geen noot uit.

Nu kan je in zo’n Loewe bij het menupunt “Uitrusting” kijken naar alle apparaatgegevens. Wat opvalt: Serienummer staat op 0 en Artikelnummer is niet ingevuld. Net die laatste bepaalt bij Loewe welke features erin zitten.

Ik heb ooit bij een SL420 een signaalpaneel vervangen. Je hebt hier één kans om serie - en artikelnummer in te vullen. Staat ook in grote letters in het service manual.

Weet iemand of dat bij de SL220 ook zo is? (Er is nergens sprake van in het manual.) Zo niet, hoe krijg ik die gegevens erin, of hoe kan ik mijn probleem oplossen?
Het lijkt me of de gegevens zijn gewist geraakt, of nooit ingevoerd. Volgens mij is het signaalbord origineel.

Tnx
Gert