In plaats van mijn video-recorder heb ik een dvd-recorder geplaatst. Als ik nu iets afspeel op mijn dvd-recorder heb ik perfect beeld via scart naar mijn TV.
Op alle andere TV's in huis die via coax aangesloten zijn ontvang ik helemaal geen beeld (met mijn video-recorder werkte dit wel).
Wat kan het probleem zijn?
1. je modulator is uitgeschakeld (zie je handleiding hoe je die moet in/uitschakelen)
2. je uitgangskanaal van de modulator is een andere dan van de video (- zie je handleiding hoe je het uitgangskanaal moet veranderen. of - Regel al je TV's opnieuw af op het nieuwe kanaal)
Ik neem aan dat je 'm in serie met de coax naar de andere TV's hebt aangesloten? Heb je nog wel de andere zenders of helemaal niets meer? Als je nog wel de andere zenders hebt zit je DVD op een andere frequentie, die kan je afstellen. Als je helemaal niets meer ontvangt staat je modulator uit. Die moet je dan aan zien te zetten in het menu van je recorder.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Ik ontvang wel andere zenders, dus de modulator staat aan.
De andere tip, om de frequentie aan te passen, ga ik vanavond proberen. Maar dat zal het probleem wel zijn.
Thanx!