Arduino Day 2020 (21 maart)

Goede middag mede Arduino liefhebbers.

Zaterdag 21 maart organiseren wij een Arduino Day evenement. Tijdens dit evenement geven wij de mogelijkheid om met de Arduino Nano Every, 33 IoT, 33 BLE & 33 BLE Sense te spelen.

De entree is gratis, graag wel even aanmelden via facebook.
Dan weten we ongeveer op hoeveel mensen we kunnen rekenen.
Neem ook vooral je eigen Arduino project mee. We richten een plekje in waar iedereen zijn project kan laten zien.

https://www.facebook.com/events/2284320678527276/

Voor meer informatie kunt u op onze website terecht:
https://elektronicavoorjou.nl/arduino-day-2020/

Dit evenement organiseren zonder winstoogmerk.
Wij vinden het leuk om onze omgeving kennis te laten maken met Arduino.

Het evenement vind plaat in Leusden (nabij Amersfoort)

Naar aanleiding van het persbericht van het kabinet gisteren hebben wij besloten om het evenement uit te stellen.
Zodra wij een nieuwe datum hebben zullen we deze hier melden.
Bedankt voor het begrip!

big_fat_mama

Zie Paulinha_B

Zorg aub ook voor een alternatieve manier van aanmelden? Zo'n evenement zou me erg aanspreken, maar aan Fakebook doe ik niet mee.

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord

Op 13 maart 2020 11:13:34 schreef big_fat_mama:
Zorg aub ook voor een alternatieve manier van aanmelden? Zo'n evenement zou me erg aanspreken, maar aan Fakebook doe ik niet mee.

Beste big_fat_mama,
Bedankt voor je berichtje we zullen kijken of we in de toekomst hier een ander systeem voor kunnen gebruiken.
Het is voor de Arduino Day niet verplicht om je aan te melden. Dit is puur voor ons om een schatting te krijgen van hoeveel mensen er ongeveer zouden komen.

Op 13 maart 2020 11:31:27 schreef Simon-EVJ:
[...]

Beste big_fat_mama,
Bedankt voor je berichtje we zullen kijken of we in de toekomst hier een ander systeem voor kunnen gebruiken.
Het is voor de Arduino Day niet verplicht om je aan te melden. Dit is puur voor ons om een schatting te krijgen van hoeveel mensen er ongeveer zouden komen.

Ik denk dat er juist in de Arduino community een aversie is tegen Facebook, neem daarbij dat Facebook sowieso wat op haar retour is en je krijgt slechts 10% van de daadwerkelijke aanmeldingen. ;)

Wat is er mis met een oersimpel mailtje of webformuliertje?

Ik denk juist dat er geen aversie is tegen FB in de Arduino doelgroep. Integendeel. Neemt niet weg dat het geen algemeen gebruikt medium is en dus een slechte keuze voor z'n aanmelding.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Shiptronic

Overleden

Gaat niet door wegens CRONA? Anders ging ik zeker even kijken, dat mis ik op de Radio beurzen :(

En hier ook geen Fakebook :) dus kan ook niet aan melden, voor de volgende datum, is er een anternatief om aan te melden?

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op vrijdag 13 maart 2020 19:33:14 (40%)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
EgbertG

Golden Member

Ik las op facebook dat ook deze morgen niet doorgaat, maar wordt verplaatst ....