hoi,
ik ben op zoek naar een versterker voor mijn subwoofer, nu kan ik er een kopen, een ibiza amp2000. kan ik bij deze de uitgangen zonder problemen bruggen ? of krijg ik dan een rookgordijn
mvg
rob
pa3gws
Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Dat versterkertje gaat van zijn lang zal zijn leven geen 2X1500 Watt leveren.
Er zit op de achterzijde een schakelaartje met bridge dus ja je kan hem bruggen. 
Och een versterker van 3 Kilowatt hoeft toch niet gebrugd te zijn.
Een baskast van 1500 Watt is al geen flauwekul meer.
De schade kan maximaal 199 euro bedragen. Tja speciaalzaken die het weten zijn er niet zoveel meer.
2 x 1500w had ik ook niet verwacht, ik wil er gebrugd 1 x 1000w uit persen, of is dat ook niet haalbaar
Een rookgoordijn krijgt men enkel bij overbelasten van een niet goed beveiligde versterker.
Dat heeft in zoverre met gebruik in brug van doen dat het 12dB gemakkelijker is de versterker te oversturen.
De manual rept er niet over. Mogelijk staan de kanalen al in brug, dan kan het wel, maar krijg je niet meer vermogen als met normaal gebruik.
Zouden ze single-ended zijn dan kan het, maar voor vol vermogen enkel in een impedantie van acht ohm. Het totale vermogen blijft gelijk, ik zou niet rekenen op een stroomreserve.
Bij dit soort rotzooi is het muziekvermogen vermoedelijk wat theoretisch. Ik zie op een andere foto acht TO247's, daar gaan ook op een koeltunnel geen kilowatts continue uit komen, hooguit een paar honderd W.
Op 21 juli 2020 19:40:06 schreef pa3gws:
Dat versterkertje gaat van zijn lang zal zijn leven geen 2X1500 Watt leveren.
Er zit op de achterzijde een schakelaartje met bridge dus ja je kan hem bruggen.
Waar dan?
pa3gws
Hier zie afbeelding van de achterzijde.
https://www.ibiza-audio.nl/ibiza-sound-amp2000
Lol, de foto's op de gelinkte site kloppen al niet met elkaar zo lijkt het
Het moet een heel bijzondere versterker zijn..
[edit]
Een snelle blik op MP leert dat men daar voor iets meer dan het dubble oude Lab.Gruppen en dergelijke versterkers kan kopen waar dit vermogen wel continue uit komt.
Ongetwijfeld met koper-en-blik voeding, dus echt zwaar. En vast vol krassen. Maar ik weet wat mijn keuze zou zijn..
DJohnny
Als je ampje piept en kraakt, is DJohnny die hem maakt... Kom alleen niet om garantie, want dan is DJohnny met vakantie!
Volledig met Aart eens. Dit soort China ampen zijn totaal niet geschikt voor subwoofers ed. Ook niet in brug. Vermogen is nog wel de minste zorg bij dit soort trappen. Ze missen simpelweg de snelheid, controle en demping. Vaak zijn ze fabriek af al voorzien van een high pass die (ver) buiten bereik van sub ligt zodat het ding niet zo hard hoeft te werken zodat er een behoorlijk onder gedimensioneerd design goedkoop geproduceerd kan worden. Levensduur is hierdoor ook belabberd. Koop voor hetzelfde bedrag een mooie amp met realistische cijfers op marktplaats, heb je zeker te weten meer plezier van.
[Bericht gewijzigd door DJohnny op (11%)]
Zelfs op de website van IBIZA SOUND weten ze niet wat ze verkopen.
Omschrijving
Disco versterker met een goede prijs / prestatie verhouding. De sterke 19 inch, 3HE behuizing met handgrepen en toroidaltrafo is geschikt voor 19 inch rackmontage.
3 posities BRIDGE MONO STEREO
Verzonken volume regelaars
Getande potmeters
Ventilator koeling
Electronisch beschermd tegen kortsluiting overbelasting en overhitting
Softstart
RCA en 6 35mm Jack ingangen
Uitgangen via Speakon XLR en terminals
LED vumeters op elk kanaal
GROUND LIFT schakelaar
pa3gws
Tja als ze zelf al niet weten welke connectors er worden gebruik voor de in en output.
Enne 2X1500 Watt no problem is natuurlijk PmPo. 
Heb nog een Peavy CS 1200 +/_ 35kg zwaar.
Deze is in goede staat en te koop voor 100€
Ik denk dat je daar meer plezier aan hebt
DJohnny
Als je ampje piept en kraakt, is DJohnny die hem maakt... Kom alleen niet om garantie, want dan is DJohnny met vakantie!
Ik heb eventueel ook een BGW eindtrap te koop mocht het onverhoopt niet lukken met Thehof. Die kan zeker aan jouw eisen voldoen. Aan je profiel te zien woon ik bij je om de hoek. PM me maar bij interesse.
[Bericht gewijzigd door DJohnny op (14%)]
Hoi d Johnny,
Hoe ziet die eruit, en wat moet ie kosten.
Doe je ook reparaties, heb nog een lucas performer versterker die gemaakt moet worden, die hoort eigenlijk ik die subwoofer
DJohnny