Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Heeft iemand een service manual of eigenlijk vooral een schema van de Pluto 1 van Heber? Die van de Pluto 5 kan ik online vinden, maar die van de 1 niet.
Hij zit in m'n pas verworven (maar defecte) Random Flashback van Errel. Ook een manual daarvan is nog welkom, want er zat niks bij.
Schema in eerste instantie nodig als hulp bij het herstellen van de vele aangevreten sporen door batterijschade.
Hoi Jochem, heb jij toevallig het schema van een pluto 1 gevonden? Ben hier ook naar op zoek. Gr Dries
Jochem
Hi Jochem,
Ben op zoek naar de dil switches voor deze kast. Ook zonder handleiding helaas.. Heb jij deze instellingen misschien kunnen vinden?
Thxs!
Jochem
hallo,
Weet iemand van jullie een adres waar ik een Pluto 1 moederbord van Heber nog zou vinden? Deze is voor in mijn defecte Magic Dice van TSCC.
Deze van mij heeft teveel schade door gelekte batterij en mogelijks is lattice ook defect.
Indien iemand mij wat meer info hieromtrent kan geven laat gerust een seintje.
Alvast bedankt,
henri62
1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
Ik zag je advertentie in V&A.
Maar is dat bord echt niet te fixen? De foto ziet er namelijk niet hopeloos uit namelijk.
Anders misschien in deze FB groep :
https://www.facebook.com/groups/378692262334891
Hallo heb een vraag heeft iemand een schema van een pluto 1 bordje voor mij, zodat ik de sporen kan herstellen. Vriendelijk dank alvast.
Op maandag 4 maart 2024 21:31:30 schreef Caprigtx:
Hallo heb een vraag heeft iemand een schema van een pluto 1 bordje voor mij, zodat ik de sporen kan herstellen. Vriendelijk dank alvast.
Ik ben ook geinteresseerd in een schema van de Pluto 1. Ben bezig met de "Hot Shot" van Errel. Service manual van de hele kast zou ook fijn zijn.. Alvast bedankt !
Op vrijdag 29 januari 2021 22:09:42 schreef Jochem:
Ja heb ik inmiddels wel, mail me maar even anders vergeet ik het denk ik.
.
Hoi Jochem,
Heb je het PLUTO1 schema nog? Zou je mij die kunnen sturen?
Groetjes,
Marnix
Jochem
Op dinsdag 14 oktober 2025 13:46:48 schreef Jochem:
Dan moet je je email even openbaar zetten in je profiel, Marnix.
Hoi Jochem,
Heb ik zojuist gedaan.
Hoi jochem,
Zou je mij ook het schema kunnen mailen van de pluto 1 print van heber.
Dank je wel alvast gr Quint
Op woensdag 29 oktober 2025 12:15:19 schreef De TechnischeDienst:
Ik heb nog een PLUTO1 PCB met batterijschade. Heeft iemand Interesse ?
Jazeker.....
Op woensdag 29 oktober 2025 12:15:19 schreef De TechnischeDienst:
Ik heb nog een PLUTO1 PCB met batterijschade. Heeft iemand Interesse ?
is deze nog beschikbaar?
Jochem