zanussi zdh7332p

Hallo naar het vsnaar er op zetten draait mijn trommel weer maar wordt niet meer warm wat kan dat zijn.

Mvg Wim

Mogelijk de thermische beveiliging op het verwarmingselement defect. Door de defecte snaar heeft de ventilator stil gestaan waardoor deze niet meer koelde en de temperatuur op liep.

[Bericht gewijzigd door Smallrepairs op maandag 11 januari 2021 20:20:09 (20%)

Waarom weggooien als het betaalbaar te repareren is!

ok weet jij waar die zit.en of hoe dat er uit ziet ben niet zo ervaren er mee.

Gr Wim

Is de snaar gebroken door ouderdom of door een vastzittende trommel?
Ouderdom: helemaal uitgerafeld en vol barstjes
Vastzittende trommel: op 1 plaats vervormd, gesmolten door slippen over de as.

Als het door ouderdom is is er geen verband met de verwarming en dan vermoed ik dat je ergens iets verkeerds gemonteerd hebt. Ga alles nog eens goed na qua stekkers.
Het kan dat je 2 problemen tegelijk hebt maar de kans daarop is kleiner dan een montageprobleem vandaar mijn eerste gedacht.

Kun je metingen uitvoeren? Bekend met een multimeter? Hoe goed kun je overweg met schema lezen?

Veiligheden achteraan op de weerstand. Met wat geluk zit er een reset knop op.

PS de motorcondensators gaan veel stuk. Als het dan toch open ligt mss eens nameten.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Oei, ik zie dat het een warmtepompdroger is.Hier zit geen verwarming in. Draait de trommel goed?
Start de compressor? Je hebt natte was nodig om het programma volledig aan de praat te krijgen en nog eens een uur geduld om de diagnose van koude was te kunnen doen. De warmte komt voort uit het droogproces, niet uit een verwarming.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

ja de snaar was helemaal versleten

Mijn eerste reply is irrelevant gezien mijn vaststelling van warmtepompdroger.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Als daarvoor normaal droogde, kan het wezen dat er een leiding beschadigd is en gas ontsnapt. Draait compressor na plm 5 min??