Conover crossfeed schema en printplaat

Beste Circuits Online leden!

Eerste post hier na regelmatig mee te hebben gelezen. Komt het er toch van nu ik mijn eerste printplaat ontwerp. Nu ben ik technisch aangelegd maar geen elektrotechnicus. Dus waar beter om te vragen of ik het goed gedaan heb of wat ik kan verbeteren?

Voor luisteren met koptelefoons wil ik een analoge crossfeed maken. Uiteindelijk ben ik uitgekomen op een Conover crossfeed. Ten opzichte van het gepubliceerde ontwerp heb ik er een hoge impedantie variant van gemaakt met bypass, en er een printplaat voor ontworpen.

Mijn huidige setup is als volgt:

DAC 1,4Vrms 640Ω ongebalanceerd --> 50K stepped attenuator --> koptelefoon / pre-amp, 1MΩ in; <0,01Ω out --> 250Ω dynamische koptelefoons

De crossover wil ik dus tussen de DAC en stepped attenuator plaatsen:

R-2R DAC 1,4Vrms 640Ω ongebalanceerd --> crossfeed --> 50K stepped attenuator --> koptelefoon / pre-amp, 1MΩ in; <0,01Ω out --> 250Ω dynamische koptelefoons

Als bijlage heb ik mijn schema en PCB toegevoegd. Nu laat ik jullie graag meekijken.

Ten eerste, het gepubliceerde ontwerp heeft een lage impedantie. Het is bedoeld om tussen de versterker en koptelefoons geplaatst te worden, in dit geval 100Ω. Aangezien ik een 50K attenuator heb, heb ik alle componenten met een factor 500 geschaald. Is die 1:1 ratio OK tussen de crossfeed en attenuator?

Ten tweede, ik heb pads voor een DPDT bypass switch toegevoegd. Voor level matching heb ik weerstanden R9 en R10 parallel gezet met R1 en R2. De uitgangsimpedantie is dan opnieuw 50K.

Ten derde, dit is mijn eerste zelfontworpen PCB! Wat is mijn score? Wat kan ik verbeteren? Ik heb zowel enkel- als dubbellaag ontwerpen gemaakt, welke verdient de voorkeur?

v1.0 ingesloten. Ik heb de schroefgaten 30 mm hart-op-hart gezet, zodat hij past op geperforeerde bodemplaten van 10 mm. Laatste check? Zonder verder commentaar ga ik maar eens bestellen. Van wie nog mee wil doen, hoor ik graag.