Ik heb sinds vorig jaar via avondonderwijs mijn graduaat diploma elektromechanica op zak.
Sinds december ben ik aan de slag als elektrisch designer bij een robotica bedrijf.
ik merk nu dat ik toch een groot stuk kennis over bepaalde dingen ontbreek om mijn job optimaal uit te voeren
Ik wist dit al op voorhand en mijn werkgever voor een stuk ook wel (Hij vond gewoon niemand die met eplan wou werken buiten mij) eplan heb ik trouwens al via zelfstudie aangeleerd sinds ik op deze job ben begonnen.
Ik heb zelf al naar extra opleidingen gezocht maar vind niet direct een optie die inhoud wat ik zoek.
Ik heb al een mail gestuurd naar de Universiteit van Gent en Leuven om als vrij student enkele vakken van de opleiding industrieel ingenieur te volgen maar tot op heden heb ik hier geen antwoord op.
Vandaar mijn vraag of jullie weten welke opleidingen liefst in zelfstudie interessant kunnen zijn om mijn kennis over elektrisch design uit te breiden?
momenteel loop ik vast op dingen zoals opbouw UPS systeem AC spanning stabiliseren opgewekt door generator.