Gisteren avond bereikte mij het droevige nieuws dat onze mede-forum lid Shiptronic vrij plotseling overleden is.
Eergisteren avond nog een allerlaatste post hier geeft aan hoe abrupt dit ging.
Ook als mede beurslid team zal hij erg gemist worden
Enkele jaren geleden was hij al met zijn eigen bedrijf gestopt. Wellicht kennen enkele hem nog van PPO-systems
Familie stelt bezoek op dit moment NIET op prijs, dus gaarne digitaal medeleven te betuigen.
Mod-edit: Het onderstaande bericht van MAH is hier ingevoegd, om iedereen er op attent te maken dat er een mogelijk tot doneren aanwezig is.
Vanuit het beursteam zijn wij ook allemaal erg geschrokken van dit bericht!
Aangezien wij toegang hebben tot wat meer informatie is het voor ons makkelijker om een bloemstuk te regelen. De familie stelt op dit moment extra aandacht niet op prijs en hebben tijd nodig om alles te verwerken.
We hebben besloten hiervoor donaties te verzamelen zodat iedereen een bijdrage kan doen voor de familie en nabestaanden.
Het voorstel is om dit, of een vergelijkbaar boeket via een plaatselijke bloemist, te kopen. https://www.boeketcadeau.nl/rouwboeket-witte-rouwbloemen-bezorgen van 37.95 met linten (a 17.50) met passende tekst en bezorging (a 7.95). Het totaal komt op 37.95 + 17.50 + 7.95 = €63.40
Wanneer je hieraan wil bijdragen verzoeken we je om een bedrag van ca 3 euro over te maken via een tikkie, onderaan dit bericht. Iedereen is vrij om een bedrag in te vullen. Wanneer het gedoneerde bedrag hoger is dan de kosten, zal dit gedoneerd worden aan de familie als bijdrage in de kosten. De collecte zal gestopt worden op woensdag 26 januari, zodat alles tijdig rond te maken is.
Ik zal hier een eindbedrag bekend maken en een foto van het bloemstuk plaatsen, verder geen persoonlijke vermeldingen van donaties per persoon of iets dergelijks. Je hoeft hier niet te melden dat je iets hebt gegeven en ook niet hoeveel, laten we het een beetje discreet houden.
Voor alle Belgen (en inwoners van andere landen) die willen meedoen: stuur even een mailtje naar het adres in mijn profiel, dan stuur ik je mijn gegevens.
Tikkie link
LET OP: Nieuwe link, de limiet van de vorige was bereikt.
Wil je mij alsjeblieft betalen voor "Bloemstuk uitvaart Jacquel 2" via
https://tikkie.me/pay/jdjglkr6dr3s94qb5rl2
Mocht het nu zo zijn dat bovenstaande link niet meer werkt omdat die ook vol is (max 30 personen op één link) ga dan met die hieronder verder.
Wil je mij alsjeblieft betalen voor "Bloemstuk uitvaart Jacquel 3" via
https://tikkie.me/pay/lqd714ump4mk8lf8g6re
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (3%)]
rob040
Golden Member
Dat is echt vreselijk nieuws.
Regelmatig trof ik hem op de vele beurzen en dat was zeer aangenaam.
Gezien zijn leeftijd en ook zijn manier van doen is er bij mij nooit het idee van een lichamelijk probleem opgekomen.
Ik zal hem enorm missen.
Dat hij rust in vrede!
60204
Western civilization? That would be a good idea! (HR '89-'12)
Ik kende de man niet persoonlijk maar dit komt toch hard binnen.
Veel sterkte aan de familie en vrienden.
Ik zal zijn bijdragen hier missen.
Rust in vrede.
Dat is onverwacht!
Paar keer op beurzen gesproken, hele relaxte man. RIP!
en wat Piet al zegt, bij bepaalde mensen/leeftijden denk je niet meteen aan de mogelijkheid dat iemand ook zomaar kan overlijden. Dat doet overigens niets af aan het gemis als familie/vrienden zijnde.
benleentje
Golden Member
Dat zeker erg schrikken omdat het zo onverwacht is. Hoe oud is the beste man eigenlijk geworden. Ik had het idee dat hij nog niet zo oud was.
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Ik heb hem al jaren niet meer in persoon gezien, eigenlijk alleen nog op de beurs. In mijn studententijd en de jaren daarna heeft hij mij en een paar van mijn vrienden met enige regelmaat geholpen om de roestbakken op de weg te houden, waarbij het lastig was om effectief te werken omdat we zo gezellig konden ouwehoeren.
Rust in vrede, vriend.
Ook ik ben verdrietig. Bij markten heb ik geregeld met hem gesproken.
Mijn oprechte medeleven voor de familie.
haasje93
Golden Member
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
Zo, hier schrik ik wel van..
Heb hem wel eens gesproken op de verschillende beurzen maar ook aan aantal keer bij de loodsen in deurne. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Nee joh, een paar dagen geleden was hij nog online.
Dat is vreselijk nieuws.
Gecondoleerd familie en vrienden en heel veel sterkte toegewenst.
pa3gws
Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Zo dan dat is schrikken ik kende hem niet persoonlijk maar toch.
Condoleances aan de nabestaanden en veel sterkte.
Dok
Wie niet horen wil moet TV kijken.
Hier schrik ik van.
Sterkte aan de nabestaanden.
<edit>
eventueel bloemen, of krans wil ik wel aan meedoen.
[Bericht gewijzigd door Dok op (43%)]
Henk H.
Golden Member
Mijn condoleances aan familie, vrienden en bekenden.
Ik heb Shiptronic nooit mogen ontmoeten, maar zijn bijdragen (en dat waren er veel) waren altijd vriendelijk, praktisch en gestoeld op kennis en ervaring.
Net als iedereen zijn wij er ook nogal van geschrokken. We zullen hem missen, het was een fijne vent. Sterkte voor alle familie en vrienden.
Op 22 januari 2022 19:52:34 schreef Henk H.:
Ik heb Shiptronic nooit mogen ontmoeten, maar zijn bijdragen (en dat waren er veel) waren altijd vriendelijk, praktisch en gestoeld op kennis en ervaring.
ook nooit ontmoet, maar een naam die me op het forum wel herkenbaar is.
ook even zijn naam dan maar gaan zoeken hier, en nu weet ik waarom zijn naam me bekend klinkt... was een ware LPG/LPi goeroe hier. op vlak van auto electronica bracht die echt veel bij hier
Thevel
Golden Member
Ik kende hem niet ook persoonlijk maar je schrikt toch als je zo'n bericht leest.
Heel veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen.
Vandeweek nog posts van 'm gelezen hier, en nu is hij niet meer onder ons, hoe is dat mogelijk. Ik ken Ship niet persoonlijk maar vond zijn bijdragen altijd leuk om te lezen en die zal ik zeker missen. Veel sterkte voor zijn familie en vrienden toegewenst.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Mijn gedachten gaan naar zijn ouders, broer en schoonzus, die nog in leven zijn.
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (14%)]
buckfast_beekeeper
Van Lambiek wordt goede geuze gemaakt.