Ik ben bezig met een niet werkend mengpaneel van Pioneer. Voeding was defect en deze kunnen repareren. Helaas bleef het complete paneel toch buiten werking ondanks dat alle voedingsspanningen aanwezig waren. Voedingscircuit nagelopen en op een onderliggende DSP print zitten een aantal zekeringen. Op de foto is al te zien dat reeds eerder door iemand twee exemplaren waren vervangen. Ook nu was de 4e zekering van links met de codering J defect. Nu kijk ik bij Littlefuse naar een type dat de J heeft maar ook een type B (zoals er links zit) in de reeks heeft. Het lijkt me dat het serie 0466 of 0433 van Littlefuse is. Kan iemand dit bevestigen en natuurlijk de vraag waar koop je zoiets . Farnell en RS hebben deze volgens mij niet. Of heb natuurlijk met m'n neus gekeken.

Dank je wel Ron. Kennelijk niet goed genoeg gekeken. Ik keek bij de codering NRHF op het eind en daar kon ik deze niet vinden. Zal ze even bestellen.

LOL en de oorzaak is altijd hetzelfde....sluiting met het vervangen of verplaatsen van 1 van de faders waardoor het sluiting ontstaat tussen de onderzijde print van de fader en het chassis ;)

Ik heb deze fast fuses altijd op voorraad liggen.

Dank je wel voor je aanvulling. Heb inmiddels de zekering vervangen en het mengpaneel werkt weer en is terug naar de eigenaar.