Heel triest maar de voeding is zeg maar gaan hemelen, de TNY is uiteen gespat door een sluiting van de gelijkrichtdiode aan de koude kant waarbij er meer stuk is gegaan dan verwacht. Voor mij einde oefening want een nieuwe voeding aanschaffen is bijna niet mogelijk want inderdaad Inventum heeft een partij oude meuk ingekocht en die in redelijk recente kookplaten gebruikt. Het is dat de garantie er al en tijd af is en ik er zelf aan geknutseld heb maar dit model word nog steeds verkocht.
Kan je een foto van de voeding plaatsen?? Ik heb hier nog wat slooptoestellen staan en wil er vanaf.. wellicht kan ik je er mee helpen!!
Ik had al in de openingspost een foto van de voeding geplaatst en hoop dat je die foto nog eens wil bekijken. Het zou fijn zijn als je zo'n voeding hebt liggen wil ik die graag van je overnemen.
@smd, ik heb toch besloten om een nieuwe aan te schaffen en die is inmiddels geleverd maar mocht je toch een voeding hebben liggen dan hou ik me alsnog aanbevolen tegen de kosten die er voor staan. Verkopen ga ik de kookplaat niet maar doneer de kookplaat aan de plaatselijke kringloopwinkel zodat iemand anders nog plezier aan kan beleven.
Voor zover ik weet werd deze versie voeding al in 2015 gebruikt in kookplaten van diverse merken maar de aansluiting van de 230 volt draden kunnen anders zijn.
Hallo,
Mijn kookplaat deed constant de zekering springen door een High Power transistor die in kortsluiting lag. Na het verwijderen van deze transistor, kan ik voorlopig verder met 3 kookzones. De nieuwe transistor is ondertussen besteld via Ali Express. € 4,50