VRZA Radiomarkt "Ex-Jutberg"

Dit topic is gesloten

Tidak Ada

Golden Member

Ik kreeg vorige week een mail van de VRZA dat dit jaar op 29 april de radiomarkt in Ermelo zal worden gehouden. Loctie is Recreatiecntrum d Paalberg.

Hier de mail, zoals ik die binnen kreeg:

Beste,

Ook dit jaar vind er weer een radiomarkt plaats tijdens de VRZA Radiokampweek. Dit jaar zal deze worden georganiseerd op Recreatiepark de Paalberg te Ermelo. De radiomarkt zal plaatsvinden op zaterdag 29 april 2023.

Wij nodigen je uit om deel te nemen aan deze radiomarkt. Kramen (1x4m) kosten €35 per kraam. Bij afname van 4 of meer kramen €30 per kraam. Net zoals voorgaande jaren kun je vanaf 7.00u beginnen met het inrichten van je kraam. De eerste bezoekers worden rond 8.00u verwacht.

De radiomarkt vind plaats op een beschut grasveld. We hebben iets minder ruimte dan voorgaande jaren, dus we kunnen niet voor iedereen garanderen dat de auto/aanhanger achter de kraam kan worden geplaatst. We gaan hier met de inrichting uiteraard wel rekening mee houden dat we dit voor standhouders met een groter aantal kramen mogelijk kunnen maken.
Het is mogelijk om in je camper te overnachten. Je kunt de camper nadat de kramen zijn geplaatst alvast op een door ons toegewezen plaats zetten. Overnachting kost €21 excl. Toeristenbelasting (€1,55). Dit is geldig voor maximaal 2 personen. Indien je wilt blijven overnachten, geef dit dan aan bij het plaatsen van de reservering.

Inschrijven voor deelname kan uitsluitend via het inschrijfformulier:
https://www.radiokampweek.nl/radiomarkt/kraam/
Meer informatie over de radiomarkt is te vinden op:
https://www.radiokampweek.nl/radiomarkt/

We zullen begin april de indeling maken, daarna ontvang je een bevestiging met een betaalverzoek.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Sjef Verhoeven
VRZA Radiokampweek

Zijn er misschien mensen hier op het forum, die er interesse in hebben om gezamenlijk een aanta kramen te huren?
Aantal tafels afhanklijk van het aantal deelnmers.
Samenwerken geeft de mogelijkheid meer dan één tafel te huren. Bovendien kun je dan af en toe je kraam verlaten voor sanitaire bezigheden en/of een eigen rondje over de markt.
Dus als je wat ruimte in je werkhok wilt scheppen, laat dat dan even weten.

Groet,
T.A.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
revado

Honourable Member

Ik heb wel interesse.
Uit een nalatenschap heb ik onlangs de nodige spullen verkregen die prima zijn voor een beurs.
En ik zou ook een kraam kunnen gebruiken als promotie stand voor onze theaterorgel vereniging.
Dan zou ik er wel 2 kunnen vullen :)

revado

Honourable Member

Het is een wat verouderde koe maar ik heb nieuwe info gevonden.

Ik maak er even een nieuw topic over.

Deze mag dicht wat mij betreft.

[Bericht gewijzigd door revado op vrijdag 29 december 2023 00:39:59 (14%)

Dit topic is gesloten