beste,
heb versterker kenwood jaren 80,ok,(denk ik toch
maar BALANCE Links tov Rechts is anders, klinkt stiller via speakers HI Fi Grundig 731..?
Maar....bji aansluiten van audiorama satt speakers op de Hi Fi speakers 731,klinkt het ok, goede balance te regelen en geluid iets "coherenter" van het geheel...precies ook meer effect bij de loudness instelling,
Gepland om de audiorama 700 te verkopen, maar valt me nu pas op als ik ze aansluit (voorheen stonden ze aan de kant) dat het "gheel" meer samenhangend klinkt, een reden om ze te "behouden" denk ik dan, maar al toegezegd aan kandidaat koper, tja
Iiemand een idee van bovenstand "probleem" mbt balans en waarom het geheel beter klinkt MET de 700 aangesloten op de 731
met beter/samenhangend klinken bedoel ik niet zozeer het Effect van de combinatie 731 met 700(telt wel mee natuurlijk) maar BALANS probleem is er mee opgelost idem voor afregeling bass, treble, loudness vr weergave
op de 731 speakers alleen
Tenzij ik dat nog anders kan oplossen als 700 verkocht zijn?
DANK bij voorbaat
mvg
pat
Ik begrijp niet helemaal wat je nu op wat aansluit.
bji aansluiten van audiorama satt speakers op de Hi Fi speakers 731,klinkt het ok
Waar komt op dat moment het geluid dan vandaan?
Anoniem
@F.E.T.
De 731 hebben een extra DIN-aansluiting (ik denk din, misschien iets anders) op de achterzijde om satelietluidsprekers op aan te sluiten.
Dus alles zit zo: versterker->731luidspreker->audiorama
Verder kan ik niet helpen helaas, ik heb er nog nooit mee te maken gehad.
Hmz beetje vaag verhaal.
Staan alle speakers wel in fase aangesloten?
Zo te zien op Google bestaan die Grundig HiFi 731 speakers uit nogal wat drivers, wellicht is bij één of allebei de speakers iets loos.